امام جمعه کرمان:

همه در مقابل آرامش و امنیت جامعه، مسئولیت داریم

حجت الاسلام«علیدادی سلیمانی» ضمن گرامیداشت یاد شهدای اخیر انتظامی و ارتش در راستای محافظت از جان هموطنان اظهار داشت: انصافاً حجم خدمات انتظامی در بخش‌های مختلف زیاد است اما در واقع همه ما در مقابل محصول این خدمات که آرامش و امنیت جامعه است، مسئولیت داریم.
کد خبر: ۷۰۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 28October 2024

همه در مقابل آرامش و امنیت جامعه، مسئولیت داریم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونین ضمن گرامیداشت یاد شهدای اخیر انتظامی و ارتش در راستای محافظت از جان هموطنان اظهار داشت: انصافاً حجم خدمات انتظامی در بخش‌های مختلف زیاد است اما در واقع همه ما در مقابل محصول این خدمات که آرامش و امنیت جامعه است، مسئولیت داریم.

وی افزود: پلیس در تمام ماموریت‌های خود نیازمند همکاری توده مردم است تا با همکاری اطلاعاتی مردم، ماموریت‌هایش زودتر و بهتر به نتیجه برسد و البته که کاهش روندهای کشف جرم به نفع خود مردم است.

امام جمعه کرمان با تاکید بر ضرورت ساماندهی بهتر کشفیات سوخت قاچاق بیان کرد: بهتر است بستری فراهم شود که بخشی از این کشفیات در همان مبدأ برای نیازهای موجود مصرف شود چراکه جابه‌جایی سوخت مشکلات و خطرات خودش را دارد.

علیدادی سلیمانی در پایان با تاکید بر اینکه هم از نظر شرعی و هم از نظر انسانی مدیون و سپاسگزار خادمان نظم و امنیت هستیم، گفت: هر چند که پهناوری استان کرمان، کار پلیس را سخت‌تر می‌کند اما هر چه کارها بزرگ‌تر و خدمت بیشتر باشد، قطعاً اجر و پاداش آن نزد خداوند نیز بیشتر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار