رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مازندران

حجت‌الاسلام «اصغری ولوجایی» از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 28October 2024

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی اصغر اصغری ولوجایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در سومین نشست این شورا که با محوریت برنامه ریزی جهت بزرگداشت یوم الله سیزده آبان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان اینکه سه رخداد تاریخی تبعید امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ به ترکیه، کشتار دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ موجبات نامگذاری روز ملی استکبار ستیزی را فراهم آورد، اظهار داشت: با توجه به همدستی این روز‌های آمریکایی‌ها با رژیم صهیونیستی برای جنایات در غزه، فلسطین و لبنان با هدف اعلام انزجار از این جنایات استکبار شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳آبان باشیم.

وی با بیان اینکه فضای تبلیغاتی ادارات باید با محوریت استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی عنوان کرد: با توجه به ترور‌های متعدد سران جبهه مقاومت در لبنان و غزه و جسارت رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی، امسال باید راهپیمایی ۱۳ آبان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان برای نقشه بر آب شدن توطئه‌های آمریکا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، یادآور شد: راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز مازندران ساعت ۹ صبح از میدان شهید قاسمی آغاز و به سمت چهارراه ابن شهرآشوب و سرانجام بوستان ولایت ساری واقع در میدان امام حسین (ع) ختم می‌شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با اشاره به اینکه «آمریکا محور شرارت‌های جهان» شعار محوری روز ملی استکبار ستیزی اعلام شده است، گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی، کرسی‌های آزاداندیشی دانش آموزی و دانشجویی، کارگاه‌های بصرت افزایی، تبیین رخداد‌های یوم الله ۱۳ آبان با بهره گیری از ظرفیت بقاع متبرکه، مساجد، مدارس، حوزه‌های علمیه، پایگاه‌های مقاومت، دانشگاه‌ها و ... از جمله برنامه‌های بزرگداشت این مناسبت تاریخی است.

وی از نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی روز یکشنبه ۱۳ آبان در مدارس استان خبر داد و بیان کرد: اجرای گروه‌های سرود، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی هنری، فعالیت‌های قرآنی، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و دانشجو، برگزاری یادواره شهدای مقاومت نیز در این ایام مورد توجه خواهد بود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با اشاره به اجرای موفق سرود همکلاسی‌ها با حضور دو هزار دانش آموز در بوستان ولایت ساری، گفت: پویش‌هایی با هشتک استکبارستیزی بین مدارس و دانشگاه‌ها راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار