فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی:

کارکنان پدافند هوایی، شجاعانه در مقابل رژیم صهیونیستی سینه سپر کردند

امیر «حدادی سامانی» با اشاره به رشادت مثال زدنی کارکنان نیروی پدافند هوایی در مقابل حمله بامداد 5 آبان ماه رژیم سفاک صهیونیستی گفت: کارکنان غیرتمند پدافند هوایی با جدیت و علاقه، شجاعانه در مقابل رژیم صهیونیستی سینه سپر کردند.
کد خبر: ۷۰۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹ - 28October 2024

کارکنان پدافند هوایی، شجاعانه در مقابل رژیم صهیونیستی سینه سپر کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی» فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی امروز در مراسم یادبود شهدای قدس نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با تسلیت شهادت تعدادی از همرزمان در نیروی پدافند هوایی و همچنین شهادت تعدادی از کارکنان فراجا در حادثه تروریستی اخیر، اظهار داشت: اتاق فکر همه این جنایت ها یکی است و آن دولت و حکومتی است که در آمریکا حاکم است.

وی عملکرد واقعی سردمداران آمریکا در صحنه های جنایت را متفاوت از لحن بیان و صحبت های سیاسی آنها در پشت تریبون ها عنوان کرد و گفت: ریشه و اساس هر ناامنی به هر شکلی در منطقه به آمریکا و این شجره خبیثه بر می گردد. 

امیر حدادی‌سامانی با اشاره به رشادت مثال زدنی مجموعه نیروهای مسلح به ویژه نیروی پدافند هوایی در روزها و هفته های اخیر و در مقابل حمله بامداد 5 آبان ماه رژیم سفاک صهیونیستی گفت: کارکنان غیرتمند پدافند هوایی با جدیت و علاقه بدون کمترین ترس ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند و در خطرناک ترین لحظات ماموریت خود، مرگ را به سخره گرفتند.

 وی عملکرد دقیق و تحسین برانگیز نیروی پدافند هوایی در رویارویی با نیروی هوایی رژیم سفاک صهیونیستی را مصداق بارز جملات حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه در مورد نیروهای نظامی عنوان کرد و ادامه داد: پدافند هوایی همچون حصاری امن در مقابل دشمن سینه سپر کرد تا خدشه ای به امنیت و ثبات مردم وارد نشود. 

وی هدف دشمن از لفاظی ها و تهدیدات مکرر در رسانه ها در طول هفته های اخیر و تجاوز به آسمان کشور در بامداد 5 آبان را ایجاد فضای ناامنی و به دنبال آن القای حس ناامنی به جامعه عنوان کرد و گفت: با اقتدار نیروی پدافند هوایی و اعتماد مردم به نیروهای مسلح این نقشه دشمن نقش بر آب شد و بر عکس ترس و ناامنی بیشتر دامان خودشان را گرفت. 

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی با اشاره به جمله ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی مببنی بر اینکه «پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حیثیت و آبروی کشور است»، افزود: این سخن معظم له در حوادث و وقایع اخیر روشن تر شد و دلیل تاکید ایشان بر مسئله مهم پدافند هوایی به عنوان اولویت اول بر همگان روشن تر شد. 

امیر حدادی سامانی با اشاره به 4 شهید گرانقدر نیروی پدافند هوایی در حمله رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: این حادثه تلخ یادآور شهادت 19 نفر از کارکنان غیرتمند سایت سوباشی در عملیات مرصاد بود و از آن زمان شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

 وی وجه تشابه غیرتمندان پدافند هوایی در زمان هشت سال دفاع مقدس و غیور مردان امروز نیروی پدافند هوایی را شجاعت، دلاورمردی و نهراسیدن از مرگ در خطرناک ترین لحظات انجام ماموریت عنوان کرد و گفت: کارکنان این نیرو در بخش های مختلف چه سرپنجه های عملیاتی یا مراکز کنترل فرماندهی یا بخش های پشتیبانی تهدید را می شناسند و می دانند اولین هدف هواپیمای متخاصم یا موشک دشمن هر لحظه می تواند جنگ افزار یا رادار و یا محل کار و ماموریت آنها باشد ولی با این حال نه تنها هیچ هراسی از خطر ندارند بلکه شهادت را با آغوش باز می پذیرند و به استقبال آن می‌روند و لباس نظامی خود را کفن خود می دانند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی افزود: این درحالی است که چنین روحیه ای هرگز در نیروی نظامی دشمن صهیونیستی دیده نمی شود و آنچه دیده می شود جز ناامیدی، ترس از مرگ و آینده ای نامعلوم در آنها نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار