مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانشنامه شهدای دانش‌آموز اصفهان تدوین می‌شود

«ابراهیمی» با اشاره به شهادت قریب شش هزار دانش‌آموز استان اصفهان، گفت: تنظیم و تدوین دانشنامه شهدا و برگزاری یادواره شهدای مدرسه در اصفهان در دستور کار است.
کد خبر: ۷۰۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ - 28October 2024

دانشنامه شهدای دانش‌آموز اصفهان تدوین می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا ابراهیمی» مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان امروز از تنظیم و تدوین دانشنامه شهدا و برگزاری یادواره شهدای مدرسه در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: شش مدرسه در اصفهان بیش از 100 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند، از همین رو دانشنامه شهدای این مدارس تنظیم و تدوین شده است و به‌زودی از این دانشنامه‌ها رونمایی خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در کمیته کودک و نوجوان کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان، برگزاری بزرگداشت و یادواره شهدای مدرسه و محله در بیش از 3 هزار مدرسه بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تمام مناطق و نواحی چهل و یک گانه آموزش‌وپرورش یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان برگزار شده است و برنامه‌های مختلفی در مدارسی که بیش از 50 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند برگزار کرده‌ایم.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری برنامه "قرار عاشقی" به‌عنوان یک فعالیت خلاقانه بیان کرد: در این برنامه دانش‌آموزان به دیدار خانواده معظم شهدا رفته و گفت‌وگوی دوستانه با خانواده شهدا انجام می‌دهند و با سیره، روش و منش شهدا آشنا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی بیش از هزار فرزند شهید و برگزاری جلسات مختلف، همراه با گفت‌وگو و نشست صمیمانه با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با حضور سایر مسؤولان آموزش‌وپرورش و دریافت نظرات آنها و استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا برای انتقال مفاهیم ایثار و شهادت بخش دیگری از فعالیت‌های کمیته کودک و نوجوان بوده است.

مسئول کمیته کودک، نوجوان و فرهنگیان کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان تأکید کرد: باید از کنگره ملی 24 هزار شهید استان به‌عنوان یک فرصت و ظرفیت برای انتقال مفاهیم، ایثار و شهادت بهره گرفته شود. 

کنگره ملی 24 هزار شهید استان اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی استان آبان‌ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار