تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

«سروان گلستانی فر» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز هفته بسیج دانش آموزی با ۱۲ ویژه برنامه در سطح مدارس استان خبر داد
کد خبر: ۷۰۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ - 28October 2024
تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سروان پاسدار «مصطفی گلستانی فر» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی از ۸ تا ۱۳ آبان ماه است، از تهیه و توزیع بسته میدان‌دار برای مقابله با استکبار جهانی در سطح مدارس، مناطق و شهرستان‌ها با هدف جهاد تبیین، امیدآفرینی و استکبارستیزی خبرداد و اظهار داشت: بسته میدان‌دار یعنی میدان‌داری نوجوانان برای مقابله با استکبار جهانی. 
 
وی در ادامه افزود: اهداف این برنامه شامل تبیین جنایات آمریکا در ایران و جهان، تبیین جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تبیین جنگ شناختی در مدارس، تبیین نقش دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ شناختی در مدارس و تبیین نقش دانش‌آموزان در پیشرفت کشور است.  
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها رویداد ملی جاسوس‌خانه است که در این رویداد از دل اسناد لانه جاسوسی ۴۰ سوال تشریحی به همراه پاسخنامه طراحی شده و برای دانش‌آموزان از طریق کانال شاد ارسال شده است.
 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان از این طریق با جنایات رژیم آمریکا و اسرائیل مبتنی بر اسناد آشنا می‌شوند خاطرنشان کرد: این برنامه برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم طراحی شده است.  
 
گلستانی فر در ادامه افزود: دومین برنامه نمایشگاه" روایت نو" است که سه بسته نمایشگاهی پیش بینی شده، بسته چهل منفور که پوستر‌هایی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. بسته دوم صهیونیسم‌شناسی و بسته سوم روایت پیشرفت است که در این برنامه‌ها خود دانش‌آموزان روایت‌گری می‌کنند و ما راهبری این برنامه‌ها را بر عهده داریم.
 
این مسئول از برگزاری مسابقه ملی گام دوم در این هفته خبر داد و گفت: در این برنامه ۳۰ سوال از بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده که هدف از اجرای آن آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم مربوطه در بیانیه درباره جنایتکاران است.
 
وی به اجرای رویداد ملی دست‌سازه‌های دانش‌آموزان علیه استکبار اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان با این دست‌سازه‌ها  در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند.
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه از اعزام کاروان‌های اردو‌های راهیان نور دانش آموزی استان تا اواسط بهمن ماه ۱۴۰۳ برای پنج هزار دانش آموز استان در قالب ۱۶ کاروان خبر داد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌هایی از جمله اهدا حکم فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی، سخنرانی دانش آموزان نخبه بسیجی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام دانش آموزان نخبه بسیجی به دیدار مقام معظم رهبری، توزیع بسته‌های نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند، پویش رفیق شهیدم، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، تربیتی و ورزشی در سطح مدارس، اجرای سرود‌های دانش آموزی، برگزاری صبحگاه دانش آموزی، چفیه‌های بهشتی، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ... برگزار می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان از انتشار تولیدات رسانه‌ای مجازی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و دعوت از خانواده و دانش آموزان برای راهپیمایی ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی خبر داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار