دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر اصفهان:

تقویت معروف‌ها در سازمان‌ها، کمیت و کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهد

حجت الاسلام مظاهری به ضرورت احصاء معروفات و منکرات در هر سازمانی، گفت: احصاء معروفات و تقویت آنها و همچنین احصاء منکرات و تلاش برای از بین بردن آنها باعث تقویت در ارائه خدمات به مردم می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴ - 28October 2024

تقویت معروف‌ها در سازمان‌ها، کمیت و کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام «محسن مظاهری» دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر اصفهان در جلسه شورای امربه معروف اداره کل پست اصفهان اظهار داشت: قدیمی ترین امر خدماتی که توسط دولت ها انجام می شده خدمات پستی می باشد که مترقی ترین کار خدماتی هم هست که متناسب با شرایط کشور پیشرفت های خوبی کرده وبه اقتضای نیاز مردم پست توانسته خدمات خود را ارائه نماید.

وی تاکید کرد: پست بهترین و مناسب ترین فضا برای نقل وانتقالات بسته ها و عامل بسیار موثری برای کاهش سفرها می باشد.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان درادامه بیان داشت: خرید و فروش های اینترنتی با اتکا به پست باعث شده عرصه ای جدید برای اشتغال و همچنین رونق کسب وکار مردم ایجاد نماید.

حجت الاسلام مظاهری به خدمات به مردم در حداقل زمان اشاره وافزود: دراسرع وقت و حداقل زمان خدمات رسانی اداره پست در سراسر کشور و همچنین استان اصفهان باعث رضایتمندی مردم می باشد که این خدمات ارزنده قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: با پیشرفتی که در کشور صورت گرفته است نقل وانتقالات بسته به صورت فیزیکی صورت می گیرد واداره پست بهترین امانت داری است که این موضوع را صحیح،بدون آسیب و حتی بدون هیچ تعرضی به امانت های مردم انجام می دهد.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان به فعالیت کارکنان پست اشاره وبیان داشت: کارکنان اداره پست بسیار خدوم و مجموعه پست مجموعه ای مقدس و با اهمیت است که مسئولین امرباید برای ارتقاء این فضا تلاشی مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه افزود: رفع نیازها و کمتر شدن رفت و آمدها باعث جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فردی می‌شود که این یک معروف بسیار مهمی است و اداره پست نقش بسزایی در این امر ایفا می نماید.

وی به رسالت اداری کارمندان اشاره وگفت: در رسالت اداری تکریم کارمندان، خدمات رفاهی و ایجاد بستری که کارمند بتواند بدون دغدغه و در آرامش خدمات دهی نماید از وظایف مدیران است وباید در این راستا تلاش کنند.

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان به رسالت اجتماعی پست اشاره وافزود: رسالت اجتماعی اداره پست خدمات رسانی به مردم است که این خدمات رسانی باعث رضایت مردم بوده واین مهم بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام مظاهری به احصاء معروفات ومنکرات در این اداره کل اشاره وبیان داشت: احصاء معروفات و تقویت آنها و همچنین احصاء منکرات وتلاش برای از بین بردن آنها باعث تقویت در ارائه خدمات به مردم می شود که این مهم بر عهده شورای امربه معروف ونهی از منکر اداره کل پست استان اصفهان می باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه احکام رئیس و دبیر شورای امربه معروف ونهی از منکر اداره کل پست استان اصفهان اهداء شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار