خواهر دبیرکل اسبق حزب الله لبنان:

جمهوری اسلامی خیمه مقاومت است

«سیده هدی موسوی» گفت: جمهوری اسلامی امروز خیمه مقاومت است و ما منتظر وعده پیروزی هستیم، همانطور که سید حسن نصرالله گفت که اگر شهید شویم یا شکست بخوریم، بازهم پیروز خواهیم بود
کد خبر: ۷۰۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰ - 28October 2024

جمهوری اسلامی خیمه مقاومت استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سیده هدی موسوی خواهر شهید سید عباس موسوی دبیرکل اسبق حزب الله لبنان در همایش «حزب الله زنده است» در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم، اظهار داشت: محور مقاومت کربلای دوم زمان است و عملیات قهرمانانه متعدد که در لبنان و منطقه اتفاق افتاد، مایه افتخار ما بوده است.

وی با بیان اینکه ما در راه قدس هم مسیر هستیم و با یک هدف واحد در یک جبهه پیش خواهیم رفت، گفت: لبنان هزینه‌های فراوانی در راه قدس پرداخت کرده است و همه اینها در چشم خداوند قرار دارد، چون در راه خداوند است.

موسوی ابراز کرد: شهید سید عباس موسوی گفتند که اگر می‌خواهید بدانید قهرمانی به چیست، باید به دشمن نگاه کنید و امروز می‌بینیم که آنها رو به افول هستند و به هر اقدامی دست می‌زنند تا خود را توجیه کنند و این نشانه رشد و قدرت ما است.

خواهر دبیرکل اسبق حزب الله لبنان گفت: در لبنان ارواح بزرگی را از دست دادیم که بزرگ آنان شهیدان سید حسن نصرالله و صفی الدین بود و آنها بزرگترین فداکاری را در قدس انجام دادند و خون خود را راه مقدس فدا کردند.

وی ادامه داد: شهید سید هاشم صفی الدین برای سید حسن نصرالله همچون خادمی حضرت عباس علیه السلام برای امام حسین علیه السلام بود؛ وی در پیامی که برای شهادت شهید نصرالله ارسال کرد، عمق اخلاص و دلدادگی خود را نشان داد و گفت که شهید سید حسن نصرالله روحی است که در جان من دمیده شده است.

خواهر دبیرکل اسبق حزب الله لبنان تصریح کرد: ما در این مسیر عزیزانی را از دست دادیم و اینقدر برای ما باارزش هستند و این را از حضرت زینب سلام الله علیها آموختیم که جز زیبایی نبینیم.

موسوی عنوان کرد: مسأله اصلی این است که آماج آزمون بزرگی هستیم و فقط برگزیدگان می‌توانند از آن خارج می‌شوند و اینها زمینه‌ای برای ظهور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار