حماسه حضور مردم مازندران در 22 بهمن 94؛

آنچه مازندرانی ها از حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفتند/جمله «ما تا آخرایستاده ایم» در این استان به خوبی معنا شد

زکیه محمدی دانشجوی مهندسی عمران و شاغل با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با خلق زیباترین صحنه های حماسی نام خود را در تاریخ جاودانه کردند، بیان کرد: همین مردم جمله زیبای « ما تا آخر ایستاده ایم» را به خوبی معنا کردند.
کد خبر: ۷۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ - 12February 2016

آنچه مازندرانی ها از حضور در راهپیمایی 22 بهمن گفتند/جمله «ما تا آخرایستاده ایم»  در این استان به خوبی معنا شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مردم با بصیرت و همیشه درصحنه شهرستان نکا پا به پای دیگر اقشار نقاط مختلف کشور عزیرمان ایران اسلامی سی و هفتمین بهار پیروزی انقلابی اسلامی را جشن گرفتند.

صبح روز گذشته مردم حماسه آفرین نکا به خیابان آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند و ثابت کردند برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

گفت و گو با مردم این شهرستان در ادامه می آید:

فاطمه جعفرزاده 70 ساله و خانه دار از روستای چناربن هزارجریب نکا در این راهپیمایی شرکت کرد و گفت: به خاطر علاقه ای که به امام و رهبری دارم و احترامی که برای شهدا قائلم در راهپیمایی شرکت کردم و اگر عمری باقی بماند در سال های آینده هم گوش به فرمان ولایت فقیه در راهپیمایی حضور پیدا خواهم کرد.

زهرا رمضانپور 67 ساله و خانه دار از روستای زرندین سفلی در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان نکا حضور پیدا کرد و اظهار داشت: برای ماندگاری دین اسلام و انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین ولایت فقیه و شهدای انقلاب و دفاع مقدس با افتخار در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردم.

در ادامه فاطمه کمالی که از فرهنگیان شهرستان نکاست، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر افزود: امروز روز فریادهای مرگ بر آمریکاست و مردم ولایتمدار شهرستان نکا با حضور ممتاز خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ثابت کردند هنوز ایستاده اند و ایستادگی رمز پیروزی ملت ایران در تمامی صحنه هاست.

زکیه محمدی دانشجوی مهندسی عمران و شاغل با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با خلق زیباترین صحنه های حماسی نام خود را در تاریخ جاودانه کردند، بیان کرد: و باز همین مردم جمله زیبای « ما تا آخر ایستاده ایم» را به خوبی معنا کردند.

شهربانو شریفی عضو شورای پایگاه حضرت خدیجه روستای زرندین سفلی شهرستان نکا هدف از شرکت در راهپیمایی را حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: ما امام، شهدا و رهبر عزیزمان را دوست داریم و برای پایمال نشدن خون پاک شهدا و حفظ انقلابی که امام خمینی(ره) برای مردم ما به ارمغان آورد گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و در صحنه حضور داریم که رهبر عزیزمان تنها نماند.

مریم رفعتی دانش آموز کلاس ششم گفت: من به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم برای حفظ ارزش ها و آرمان های امام و شهدا تلاش کنم و امروز آمدم تا با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهن آمریکا و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بزنم.

فاطمه نقی پور هفت ساله بیان کرد: من به عشق رهبر و کشورم با مادرم در راهپیمایی شرکت کردم.

فاطمه نیری هفت ساله از روستای گل خیل شهرستان نکا بیان کرد: من امروز آمدم تا مشت محکمی بر دهن آمریکا بزنم و بگویم آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند و من بلند فریاد می زنم کشور عزیزم و پرچمش را دوست دارم.

در پایان معصومه رفعتی دانشجوی حقوق گفت: ما باز هم آمدیم تا ایرانی بودنمان را ثابت کنیم و فریاد بزنیم تا اسلام و قرآن هست و تا ولایت فقیه داریم ما هستیم و همیشه در صحنه ایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار