«سفر به سرزمین‌های اشغالی»؛

پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای برگزیدگان اسکار ۲۰۱۶

رژیم صهیونیستی اعلام کرده بسته‌ای تحت عنوان هدایا و خدمات برای سفر به سرزمین‌های اشغالی به برترین نامزد‌های اسکار می‌دهد.
کد خبر: ۷۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ - 13February 2016

پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای برگزیدگان اسکار ۲۰۱۶

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، واشنگتن پست در گزارشی با تیتر «کولهپشتی امسال اسکار شامل سفر 55 هزار دلاری به اسرائیل» آورده است: «بستهای از هدایا به شکل رایگان به ستارههای هالیوودی این مراسم سالانه هدیه میشود. بسته هدیه 800 پوندی یکی از هدایایی است که به نامزدهای اسکار داده شده و همچنین ساک پر از پول با عدد 229 هزار دلار هم از طرف یک شرکت که در لسآنجلس فعال است هدیه داده میشود. این شرکت بسیار معروف و پولدار است. در کنار این هدایا مجموعهای هدایایی تفریحی، اسکان در هتلهای معروف و حتی عملهای زیبایی مانند عملهای جراحی رایگان نیز به نامزدهای اسکار داده میشود.»

در این بین رژیم صهیونیستی هم تصمیم گرفته است در این بازی سلبریتیها نقشی داشته باشد. این رژیم اشغالگر و یک شرکت مسافرتی در بروکلین که توسط یهودیان افراطی به نام ExploreIsrael هدایت میشود سفری 55 هزار دلاری که در کنارش پک 10 روزه لوکس با پرواز درجه یک به تلآویو را تضمین میکند.

واشنگتنپست با لحنی تمسخرآمیز و نسبتاً اعتراضی ادامه میدهد: «این سفر تلاشی است که اسرائیل را به عنوان مقصد مسافرت و نه محل جنگ معرفی کند. این هدیه فقط به نامزدهای اسکار در رشتههای بهترین بازیگر زن و مرد و بهترین بازیگر زن و مرد مکمل و بهترین کارگردانها تعلق میگیرد. تهیهکنندهها، نویسندهها، گریمورها و طراحان جلوههای ویژه جزء این گروهها دعوت شده مهمان ها نیستند.»

مقامات رسمی رژیم صهیونیستی گفتهاند اگر 2 یا 3 عدد از ستارههای هالیوودی این پیشنهاد را قبول کنند بسیار خوشحال خواهند شد. روزنامه واشنگتن پست نوشته که بسیاری معتقدند این ستارهها رژیم صهیونیستی یا هر مقصد دیگری را فقط برای چند بلیط گردشگری انتخاب نمیکنند.

سالهاست که رژیم صهیونیستی با راهاندازی این سبک برنامهها به دنبال ترمیم ماهیت جنگطلب خود بوده و تلاش دارد تا با کمک سلبریتیها بر روی جنایات خود در غزه، لبنان، سوریه و ... سرپوش بگذارد.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها