نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت کرمان برگزار می‌شود

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان گفت: نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت از سوی فرماندهی استان کرمان و با همکاری مرکز اسناد برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ - 14February 2016

نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت کرمان برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از کرمان،رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت خبر داد و گفت: تالیفات، کتاب، پایان نامه، مقالات و طرح های پژوهشی نظم و امنیت در ادوار مختلف و … محورهای نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت است.

 کوورش احمد یوسفی در تشریح این خبر گفت: نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت از سوی فرماندهی استان کرمان و با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان برگزار می شود.

وی افزود: تالیفات، کتاب، پایان نامه، مقالات و طرح های پژوهشی نظم و امنیت در ادوار مختلف و … محورهای نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار مکتوب خود مرتبط با موضوع جشنواره مثل دست نوشتهها، خاطرات و یادداشت های روزانه، مدارک شخصی ، فرامین، مکتوبات اداری، دستورات عمومی، احکام، ابلاغیهها ، بخشنامهها و .. را به جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: تجهیزاتی مانند انواع سلاح سرد و گرم، وسایل تدافعی، ارتباطی و محافظتی، وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری، آرم ، علائم و البسه، تمبر، تقویم و مجسمه و همچنین اسناد و آثار غیر مکتوب مانند فیلم، عکس، نگاتیو و فایل های صوتی و تصویری و همچنین در بخش اماکن نیز عکس، فیلم، پلان و نقشه اماکن امنیتی تاریخی مانند برج و قلعه در استان کرمان مرتبط با موضوع جشنواره از جمله آثاری است که صاحبان آن میتوانند به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار