استاندار کرمان:

حضور با شکوه مردم در انتخابات پشتوانه خوبی برای نظام است

حضور با شکوه مردم در انتخابات اسفندماه پشتوانه خوبی برای نظام و دولت است.
کد خبر: ۷۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ - 14February 2016

حضور با شکوه مردم در انتخابات پشتوانه خوبی برای نظام است

به گزارش دفاع پرس از کرمان،علیرضا رزمحسینی (24 بهمن) در همایش فرمانداران با موضوع انتخابات در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: آیینهای دهه فجر با امنیت کامل در استان کرمان برگزار شد و مردم حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

وی بیان کرد: در حوزه سیاسی همه باور کردهاند خط اعتدال در کرمان برقرار است و جناحهای سیاسی و داوطلبان پذیرفتهاند مدیریت بیطرفانه در استان حاکم است و قصد برگزاری انتخاباتی امن، سالم و بانشاط را دارد.

رزمحسینی تأکید کرد: فرمانداران و بخشداران باید بیطرفی را مدنظر قرار دهند تا حادثهای نداشته باشیم و با سربلندی از انتخابات بیرون آییم.

وی اضافه کرد: مردم میتوانند نماینده خود را از میان کاندیداها انتخاب کنند هر چند که این کاندیداها نظر آنها را تامین نکنند.

استاندار کرمان بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور با شکوه مردم در انتخابات اسفندماه پشتوانه خوبی برای نظام و دولت است.

رزمحسینی با اشاره به اجرای مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان خاطرنشان کرد: آهنگ اقتصادی را بعد از انتخابات با قدرت ادامه میدهیم و شرایط برای موافقتنامه ها بهتر شده است.

وی یادآور شد: مسائل اجتماعی و فرهنگی از دغدغههای رهبری و رئیس جمهوری است و هنوز نتوانستهایم راه حل منسجم و کارآیی را در این زمینه اجرایی کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: اقداماتی در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در زمینه شناسایی و رفع آسیبهای اجتماعی و کاهش گسست اجتماعی انجام شده است.

رزمحسینی گفت: با توجه به روندی که دولت پیش گرفته است، میتوان موفقیتهایی را در زمینه رفع آسیبهای اجتماعی داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار