در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران صورت گرفت؛

قدردانی استاندار مازندران از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، از حضور حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ - 14February 2016

قدردانی استاندار مازندران از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

 به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، از حضور حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد و خاطر نشان ساخت: یقیناً، مردم مازندران با حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند ماه، چونان مردمِ دیگر نقاط ایران اسلامی، به حماسه آفرینیهای خود در صحنههای مختلف انقلاب اسلامی تداوم بخشیده و موجبات یاس دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم میآورند.

این مسئول در مازندران، با اشاره به ضرورت اجتماعی کردن مقابله با مواد مخدر، بر بررسی و شناسایی موانع تحقق این مهم تاکید کرد و یاد آور شد: مبحث اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، موضوعی حساس، فرهنگی و راهبردی مؤثر است که تعامل و هم افزایی همه دستگاههای مسئول را میطلبد.

استاندارمازندران یکی از کانونهای مهم برای تحقق برنامههای مبارزه با اعتیاد را آموزش و پرورش عنوان کرد و تصریح نمود: فرمانداران و همه مدیران مسئول باید این نهاد آموزشی و تربیتی را در انجام این مأموریت بزرگ یاری رسانند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بر اهمیت آموزش مستمر بهبود یافتگان و خانوادههای آنان تاکید کرد و افزود: مهارت آموزی، مهمترین راهبرد حل مشکلات اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد است و در این راستا باید از ظرفیت فنی و حرفهای استان به نحو مطلوب بهره گیری شود.

ربیع فلاح جلودار، تاکید کرد: آموزشهای مختلف مهارتی، فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی در این دورهها مورد توجه قرار گیرد و دبیرخانه شورا با مشارکت متخصصین و کارشناسان این بخش، طرحی را به منظور برگزاری هرچه بهتر آموزشها تدوین نماید.

استاندارمازندران در ادامه بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت بخش خصوصیِ فعال در مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد استان تاکید کرد و اظهار داشت: از افراد آموزش دیده و دارای مهارت لازم در این مراکز بهره گیری شود.

وی بر بررسی و ارزیابی کارشناسی از مراحل و روند مختلف مبارزه با مواد مخدر در استان و احصا نقاط قوت و ضعف آن تاکید کرد و گفت: فرمانداران و مدیران مسئول باید با حساسیت، روحیه کار جهادی و اولویت در این بخش عمل نمایند.

علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گزارشی از فعالیت کمیته اشتغال بهبود یافتکان این شورا ارائه کرد و خاطر نشان ساخت: دستگاههای مختلف مسئول و بانک مکلف شدند تا اقدامات حمایتی و معیشتی را از بهبود یافتگان اعتیاد و خانوادههای آنان به عمل آورند و برخی بانکها، تسهیلات خوبی را به این عزیزان اختصاص دادهاند.

قائم مقام رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به این که افراد در حال درمان در مرکز ماده 16 قاجار خیل ساری آموزشهای مهارتی میبینند، گفت: چند واحد تولیدی در این مرکز راه اندازی گردید که 29 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند و قصد توسعه کار و کارآفرینی در این مرکز را داریم و طرح آمایش آن نیز در حال تدوین است.

یادآور میشود در این جلسه علی اصغر میرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گزارشی از اقدامات دبیرخانه این شورا در بخشهای مختلف، ریاحی، جانشین فرماندهی انتظامی استان، گزارشی از اقدامات کمیته مقابله با مواد مخدر و جان بابایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، گزارشی از اقدامات کمیته درمان این شورا را ارائه کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار