پس از ادای احترام به شهدای گمنام و غواص نکا؛

دانش آموزان دختر نکا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

آخرین گروه از دانش آموزان دختر شهرستان نکا پس از ادای احترام به شهدای گمنام و غواص به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۷۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ - 16February 2016

دانش آموزان دختر نکا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آخرین گروه از دانش آموزان دختر شهرستان نکا پس از ادای احترام به شهیدان گمنام و غواص این شهرستان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ دوم پاسدار سید ابراهیم شریفی گفت: تعداد یکصد دانش آموز دوره متوسطه دختر شهرستان نکا از جوار یادمان شهدای گمنام و غواص شهرستان نکا با بدرقه خانواده دانش آموزان و مدیران شهرستانی به مناطق عملیاتی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی دانش آموزی  در منلطق عملیاتی کشورافزود: این اردوی پنج روزه با همکاری آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی با هدف گذراندن قسمت عملی درس آمادگی دفاعی و آشنایی جوانان با رشادتها و ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس که نقش مهمی در معرفی و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت دارند برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه نکا تصریح کرد: دراین سفر معنوی دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، اروندکنار با رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و با آرمانهای امام و شهیدان تجدید میثاقی دوباره می بندند.

سرهنگ شریفی اذعان داشت: در این اعزام دو دستگاه اتوبوس از دانش آموزان مدارس متوسطه دختر نکا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

نظر شما
پربیننده ها