سردار رادان:

کشور مدیون خانواده های شهداست

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خانواده های شهدا است .
کد خبر: ۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵ - 30November 2013

کشور مدیون خانواده های شهداست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار" احمدرضا رادان" به همراه سردار "مهری" رئیس پلیس پیشگیری ناجا طی سفر به استان مازندران با حضور در منزل شهید شربتی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش، در این دیدار سردار رادان اظهار داشت: اگر شهید شربتی و همرزمانش نبودند نیروی انتظامی با ضایعه بسیار سنگینی روبرو می شد.
 
وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خانواده های شهداء است،تاکید کرد: شهداء یک کار حسینی کردند و خانواده های شهداء کار زینبی می کنند، چون ما اعتقاد داریم ، وظایف خانواده های شهداء سنگین تر از کار شهداء است.
 
سردار رادان توجه به خانواده های شهداء و حفظ شان و منزلت آنان را مهم دانست و افزود: موقعیتی که خانواده های شهداء در آن قرار گرفتند، موقعیت بسیار حساسی است، چرا که اگر شما این سختی ها و مشکلات را تحمل کنید، اجر و پاداش اخروی نصیب شما خواهد شد و در حقیقت این یک امتحان الهی است.
 
جانشین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تقدیر از تلاش های خانواده" شهید شربتی" خطاب به همسر شهید گفت: این شهید بزرگوار دو یادگار از خود به جای گذاشت که می توانند با همت و تلاش های شما جایگزین خوبی برای پدر شهید شان باشند.
 
در ابتداء این دیدار سرهنگ " قاسمی " جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گزارشی ضمن ارائه عملکرد انتظامی استان در دیدار با خانواده شهداء، وضعیت خانوادگی این شهید را تشریح کرد.
 
همسر شهید شربتی نیز با ابراز خرسندی از حضور سردار رادان در منزل این شهید گرانقدر، گفت: به برکت خون شهداء است که نظام مقدس جمهوری اسلامی پابر جاست.
 
گفتنی است، شهید حمزه علی شربتی دراسفندماه سال 1387 در درگیری با اشرار مسلح و گروه تروریستی عبدالمالک ریگی در ارتفاعات منطقه لار زاهدان استان سیستان و بلوچستان ضمن جانفشانی و دلاور مردی های فراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار