دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اعزامی به نام گردشگری جنگ نداریم/ اجرای رزمایش‌هایی با مضمون دفاع مقدس در 9 نقطه

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: آنچه به نام گردشگری جنگ مطرح می‌شود مقصود راهیان نور است بنابراین اعزامی با نام گردشگری جنگ نداریم.
کد خبر: ۷۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ - 20February 2016

اعزامی به نام گردشگری جنگ نداریم/ اجرای رزمایش‌هایی با مضمون دفاع مقدس در 9 نقطه

سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس درباره برنامههای امسال راهیان نور، اظهار داشت: امسال سعی شده برنامههای مربوط به راهیان نور با کیفیتتر از قبل و با حضور چشمگیر مردم برگزار شود که برای تحقق این امر هم پیش بینیهای لازم از سوی دست اندرکاران راهیان نور در بخشهای اعزام، اسکان و تغذیه، صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان و دانشجویان هم اکنون در مناطق عملیاتی برای بازدید از یادمانهای دفاع مقدس حضور دارند، افزود: اوج حضور مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در بهمن و اسفند است که امیدواریم همچون سالهای گذشته با حضور خودجوش کاروانهای راهیان نور، بتوانیم سفری بصیرتی و معنوی را برای آنها فراهم کنیم.

سردار ادیبی ادامه داد: امسال در حوزه کودک و نوجوان، روایتگری، مبلغین و خادمین برنامههای ویژهای تدارک دیده شده تا مردمی که در یادمانها و محلهای اسکان حضور مییابند شاهد برنامههای چشمگیری باشند که یکی از این برنامهها، اجرای رزمایشهایی با مضمون دفاع مقدس در 9 نقطه توسط سپاه، بسیج و ارتش است.

وی در خصوص گردشگری جنگ هم بیان داشت: چیزی به نام گردشگری جنگ نداریم و تنها طرحی که داریم، اعزام کاروانهای راهیان نور است و این هم همان گونه که از اسم آن مشخص است مقدمات لازم را برای آشنایی مردم با ماهیت دفاع مقدس فراهم میکند لذا آنچه به نام گردشگری جنگ مطرح میشود مقصود، راهیان نور است بنابراین اعزامی به نام گردشگری جنگ نداریم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه عنوان کرد: پس راهیان نور عنوان لاینفک اعزام کاروانها به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است که همه دست اندرکاران از جمله دولت هم بر این موضوع اتفاق نظر دارند.

وی در پایان به موضوع برگزاری برنامههایی برای آشنایی با شهدای مدافع حرم نیز اشاره کرد و گفت: در برنامههای ویژه تبلیغی که در یادمانها و محلهای اسکان زایرین راهیان نور داریم به موضوع شهدای مدافع حرم نیز در کنار شهدای دفاع مقدس پرداخته میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار