وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد؛

شهادت 3 جوان فلسطینی در کرانه باختری و غزه/ شمار شهدای انتفاضه به 183 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: سه شهروند فلسطینی در تازه ترین عملیات استشهادی در کرانه باختری و نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۷۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ - 20February 2016

شهادت 3 جوان فلسطینی در کرانه باختری و غزه/ شمار شهدای انتفاضه به 183 نفر رسید

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیهای اعلام کرد: «محمد ابو خلف» جوان 20 ساله فلسطینی ساکن کفر عقب در قدس اشغالی، «عابد رائد عبدالله حامد» جوان 20 ساله ساکن شهرک سلواد در شرق رام الله و «خالد طارق یوسف طقاطقه» جوان 21 ساله ساکن شهرک بیت فجار در استان بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، شاهدان عینی تصریح کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی ابو خلف را به ادعای اینکه قصد حمله به یک نظامی این رژیم با سلاح سرد را داشته است، به رگبار بسته و 50 گلوله به سمت وی شلیک کردند که در نهایت این جوان فلسطینی بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده همانجا به شهادت رسید.

همچنین در شهرک سلواد نیز نظامیان صهیونیست عابد رائد عبدالله حامد را به ادعای اینکه قصد زیرگرفتن چندین نظامی با خودروی شخصیاش را داشته است به رگبار بسته و او را شهید کردند.

خالد طقاطقه نیز در درگیریهای شامگاه جمعه در بیت لحم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

از سوی دیگر، در درگیریهای روز گذشته جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه ده ها فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها زخمی شده و عده زیادی هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

تنها در درگیریهای روز گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری نزدیک به 40 فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست زخمی شده و عده زیادی هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

همچنین در نوار غزه هم 7 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده و نزدیک به 30 نفر دیگر دچار خفگی شدند.

صهیونیستها شماری از جوانان فلسطینی را نیز در جریان سرکوب تظاهراتهای فلسطینیان به منظور اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی به ویژه اسیر محمد القیق بازداشت کردند.

لازم به ذکر است که بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، با شهادت این 3جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس از ماه اکتبر گذشته تاکنون به 183 نفر افزایش یافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار