مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز:

شرکت در انتخابات مانور عملی و حمایت قطعی مردم از نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه شرکت در انتخابات مانور عملی و حمایت قطعی مردم از نظام اسلامی است، گفت: حضور گسترده در انتخابات بیانگر اسلامیت نظام است.
کد خبر: ۷۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ - 23February 2016

شرکت در انتخابات مانور عملی و حمایت قطعی مردم از نظام اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، حجتالاسلام ابراهیم مصطفوی اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات بیانگر اسلامیت نظام است و قطعا بار دیگر حماسهای خلق خواهد شد که استکبار را به حیرت وامیدارد.

وی با بیان اینکه عملکرد ناصحیح یک نماینده، زمینه بدبینی مردم به انقلاب را فراهم میکند لذا باید هوشیار بود تا نمایندگان اصلح انتخاب شوند، به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: مردم بصیر ما میدانند که مجلس خبرگان مهمترین نهاد نظام و مرتبط با رهبری کشور است و علاوه بر اینکه یک کارکرد سیاسی دارد، یک نهاد دینی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز تصریح کرد: مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باید شخصی را انتخاب کنند که هم اجتهاد علمی داشته و هم دارای سوابق انقلابی، استکبارستیزی بوده و معتقد به ارزشهای انقلاب باشد.

مصطفوی با تأکید بر اینکه با انتخاب اصلح در انتخابات، انقلاب ما از هر خطری مصون خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات رسانههای معاند و دشمنان علاوه بر تشویق به شرکت کردن در انتخابات، آنها را خط دهی هم میکنند و حتی نام افراد و لیست آنها را نیز اعلام میکنند که به چه کسانی رأی دهید.

وی تأکید کرد: آمریکائیها میگویند ما ابزار تغییر را در ایران ایجاد کردیم اما مدیریت تغییر دست ما نیست و باید کاری کنیم که در پسابرجام، مدیریت ایران را به دست بگیریم و این مدیریت را باید از بالا دست حاکمیت بگیریم یعنی نفوذ در حاکمیت و اگر نتوانستیم از بدنه اجتماعی اقدام کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه آمریکایی ها ادعا دارند مغز جهان هستند وباید قلب جهان یعنی خاورمیانه راتصرف کنند و معتقد اندکه در خاورمیانه اول باید ایران را تصرف کرد خاطرنشان کرد: وقتی با قدرت تهاجمی (جنگ) نتوانستند به هدف خود برسند راهبرد را عوض کرده ، وبا قدرت هوشمند وارد شدند(تصرف سرزمین) لذا ابزار وعناصر مانند اجبار ،اکراه ،مجذوب سازی واضطراب، رادرپسابرجام تغییر داده وبا اولویت استخدام ،مجذوب سازی ،اکراه واجبار تغییر روش دادند.

مصطفوی ادامه داد: جبهه استکبار به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی برای آنهاست و تبدیل به یک ابر قدرت می شود که مانع ابر قدرتی آنهاست، لذا تحمل ایران اسلامی را ندارند و باید رگ های حیاتی انقلاب اسلامی ایران یعنی اسلامیت، ولایت فقیه و مردم را بزنند که بهترین فرصت برای آنها انتخابات می باشد.

وی تصریح کرد: قصد دارند افرادی را به مجلس بفرستند که از نظر تفکر وابسته به آنها و به دنبال نفوذ به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور باشند تا نظام را از مسیر اصلی منحرف و به بیراهه کشانده و به مرور برکشور حاکم شوند، که ان شاء الله با هوشیاری و بصیرت ملت شریف ایران این آرزو را به گور خواهند برد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار