مدیرکل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

نویسندگان عرصه ادبیات دفاع مقدس پاسدار ارزش‌های شهدا و ایثارگران هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی جمعی از نویسندگان فعال ادبیات پایداری استان گفت: نویسندگان عرصه ادبیات دفاع مقدس پاسدار ارزش‌های شهداء و ایثارگران هستند.
کد خبر: ۷۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ - 23February 2016

نویسندگان عرصه ادبیات دفاع مقدس پاسدار ارزش‌های شهدا و ایثارگران هستند

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: دشمن از راههای مختلف در فکر نفوذ به بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی و منحرف کردن آن از مسیر اصلی است که یکی از آنها نفوذ فرهنگی است.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: شما نویسندگان عرصه ادبیات دفاع مقدس پاسدار ارزشهای شهدا و ایثارگران هستید و باید همت خود را بکار ببندید تا دشمن نتواند نفوذ کند و جوانان ما را با فرهنگ غربی فریب دهند.

وی افزود: ماموریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی، ترویج و اشاعهی فرهنگ جهاد و شهادت است و در رسیدن به این اهداف والا از همه نویسندگان و صاحبان قلم دعوت به همکاری میکنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی خطاب به نویسندگان گفت: ما عزممان را جزم کردهایم که تا پایان سال 95 حدود شصت عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس چاپ کنیم و برای اینکار مصمم هستیم و انشاالله با کمک و مدد رسانی شهداء و شما سروران ارجمند این کار مهم را به سرانجام خواهیم رساند.

در ادامه این جلسه تعدادی از نویسندگان به بیان دیدگاههای خود پرداختند و خاتمه آن با اهداء جوایزی به
برگزیدگان سومین جشنواره استانی خاطره نویسی همراه بود .

نظر شما
پربیننده ها