جدیدترین تحولات میدانی یمن؛

شلیک موشک «قاهر1» به محل تجمع مزدوران سعودی/ کشته و زخمی شدن 80 نفر از نیروهای هادی

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک محل تجمع نیروها و تجهیزات مزدوران و متجاوزان سعودی را هدف قرار دادند.
کد خبر: ۷۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ - 24February 2016

شلیک موشک «قاهر1» به محل تجمع مزدوران سعودی/ کشته و زخمی شدن 80 نفر از نیروهای هادی

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع قاهر1 را به محل تجمع نیروها و تجهیزات مزدوران و متجاوزان در منطقه «بیر المرازیق» در استان الجوف یمن شلیک کردند.

انهدام پاسگاه مرزی سعودیها در نجران

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیتههای مردمی یمن یک پاسگاه نظامی «نهوقه» ارتش آلسعود در منطقه مرزی نجران حمله و این پاسگاه را بطور کامل منهدم کردند.

انهدام ناوچه ائتلاف سعودی در «الحدیده»

براساس گزارش منابع یمنی یگان موشکی ارتش و کمیتههای مردمی این کشور موفق شدند با شلیک موشکهای «کاتیوشا» یک ناوچه جنگی متعلق به ائتلاف سعودیها را در سواحل «الخوخه» واقع در استان «الحدیده» منهدم کنند.

گفته میشود که نیروهای یمنی پس از نبردی چند ساعته با نظامیان ارتش سعودی این پاسگاه را به تصرف خود در آورده و پس از تخلیه تسلیحات و مهمات موجود درآن با نصب مواد منفجره ساختمان این پایگاه نظامی را بطور کامل ویران کردند.

کشته و زخمی شدن 80 نفر از طرفداران منصور هادی

شبکه خبری المیادین نیز از کشته و زخمی شدن بیش از 80 نفر از نیروهای «منصور هادی» رئیس جمهور فراری یمن در جریان پیشروی به سمت «هیلان» در غرب مأرب واقع در شمال شرقی یمن خبر داد.

در همین خصوص یک منبع نظامی یمنی گفت که بیش از 54 نفر از نیروهای «هادی» از جمله «صلاح درهم الشدادی» فرمانده میدانی کشته و هشت نفر از همراهان وی زخمی شدند.

لازم به ذکر است؛ ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی از 11 ماه پیش با حمایت آمریکا و غرب، یمن را از زمین، هوا و دریا آماج حملات خود قرار داده است. این حملات تاکنون منجر به قربانی شدن بیش از هشت هزار یمنی و زخمی شدن 27 هزار نفر شده است.

نظر شما
پربیننده ها