استاندار زنجان:

افزایش رضایت‌مندی مهم‌ترین رسالت‌ مدیران است

«صادقی» گفت: افزایش رضایتمندی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مدیران است.
کد خبر: ۷۱۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ - 11January 2025

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «سید محسن صادقی» استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان کسب و افزایش رضایتمندی را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مدیران دانست و اظهار کرد: در این راستا باید خدمات حداکثری و تکریم ارباب رجوع با گشادرویی و پرهیز از ترک فعل‌ها مد نظر قرار گیرد.

افزایش رضایت‌مندی مهم‌ترین رسالت‌ مدیران است

استاندار زنجان مسائل و مشکلات انباشته شده از گذشته از جمله مباحث مسکن ملی، تعاونی‌های مسکن و همچنین مشارکت‌های انجام شده در سهام پتروشیمی یادآور شد و افزود: مدیران باید با کار بیشتر درصدد به روز کردن مسائل باشند و حداقل از وعده‌هایی که امکان تحقق آن مکان‌پذیر نیست پرهیز کنند.

وی تشکیل اتاق فکر متشکل از نخبگان را پیشنهادی برای بهره‌گیری از فکر دیگران برای کمک راهبردی به رفع معضلات موجود خواند و گفت: تجربه نشان داده است که استفاده از فکر غنی دیگران برای حل مسائل بسیار راهگشا است.

استاندار زنجان یکپارچه کردن نظام پرداخت‌ها را اقدامی برای حل مشکل جابه‌جایی نیروها در دستگاه‌های اجرایی به نفع دستگاه‌های دارای ظرفیت خواند و ادامه داد: اجرای این مهم می‌تواند مانع جابه‌جایی و تمرکز نیروهای توانمند در دستگاه‌های دارای ظرفیت شود.

وی با بیان اینکه در جریان مشکلات ناشی از تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل ناترازی انرژی قرار دارد، گفت: اختیار تعطیلی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دانشگاه‌های مادر به مسئولان دانشگاه واگذار می‌شود تا بر اساس ملاحظات خود عمل کنند.

صادقی به موضوع اعتکاف و نکات مثبت موجود در این اقدام سیاسی، عبادی اشاره و عنوان کرد: باید با تشکیل کارگروهی نسبت به آنالیز هزینه برگزاری این مراسم و برآورد کسری در آن اقدام کرد تا بتوان از ظرفیت دستگاه‌های اجتماعی برای جبران آن اقدام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار