سردار قصری خبر داد

خود اتکایی یگان ویژه در بهینه‌سازی تجهیزات انفرادی و گروهی

رئیس سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر یگان ویژه در بهینه سازی تجهیزات انفرادی و گروهی با استفاده از ایده‌های خلاق و ظرفیت‌های برون سازمانی، دانشگاهی و صنعتی به خوداتکایی رسیده است.
کد خبر: ۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ - 02December 2013

خود اتکایی یگان ویژه در بهینه‌سازی تجهیزات انفرادی و گروهی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد قصری" رئیس سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا در نشست علمی یگانهای ویژه ناجا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و تقدیر از مجموعه یگانهای ویژه ناجا اظهار داشت: یگان ویژه به سرعت در حال پیشرفت و علمی شدن است.

وی با اشاره به تاریخچه راهاندازی سازمان تحقیقات و پژوهش در ناجا و یگان ویژه افزود: یگانهای ویژه یکی از پلیسهای تخصصی است که با وقفه وارد حوزه پژوهشی شده، اما خوشبختانه در این حوزه به سرعت در حال پیشرفت و ترقی است.
 
قصری با اشاره به اینکه، امروز یگانهای ویژه با حرکت رو به جلو در  امور تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت میکند، اذعان داشت: تدوین سند راهبردی یگان ویژه یکی از مواردی است که نشان از تخصصی شدن امور و نگاه علمی به آینده دارد.
 
این مقام مسئول گفت: یگان ویژه یگانی منحصر به فرد در نوع ماموریتها است، چرا که این یگان، اجرایی و عملیاتی محسوب میشود، اما نوع تجهیزات این یگان بستر و ظرفیتی مناسب برای شکوفایی علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دارد.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر یگان ویژه در بهینهسازی تجهیزات انفرادی و گروهی با استفاده از ایدههای خلاق و ظرفیتهای برون سازمانی، دانشگاهی و صنعتی به خوداتکایی رسیده است.
 
قصری اذعان داشت: بهحمدالله یگان ویژه دارای فرصت کافی و آزادی فکر منحصر به فردتری نسبت به سایر پلیسها در انجام برنامهریزی، بازسازی و اجرایی کردن فعالیتهای علمی است.
 
این مقام ارشد انتظامی از دیگر ویژگیهای بارز یگان ویژه ناجا در انجام بهینه فعالیتهای تخصصی و پیشرفتهای همهجانبه امروزی را اراده محکم و استوار فرمانده یگانهای ویژه دانست و اظهار داشت: تفکر علمی – اجتماعی و همچنین ابتکارات و ابداعات زیادی در این یگان بسیار زیاد است و این اراده در مجموعه فرماندهی یگانهای ویژه ملموس است.
 
وی یاد آور شد: باید طرز تفکر علمی، پژوهشی، خود اتکایی و همچنین دانش فردی و سازمانی در تمامی ردههای این یگان حتی تا پایینترین سطوح آن نهادینه شود.
 
گفتنی است در ابتدای این مراسم، سردار قصری از دستاوردهای جدید یگان ویژه بازدید کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار