در جلسه شورای فنی استانداری قم عنوان شد

موزه دفاع مقدس قم پروژه‌ای ارزشی و متعلق به کل استان است

استانی بودن پروژه ارزشی مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس، در جلسه شورای فنی با حضور معاونان امور عمرانی و برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ - 28February 2016

موزه دفاع مقدس قم پروژه‌ای ارزشی و متعلق به کل استان است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، جلسه شورای فنی استانداری قم با حضور محسن بهشتی و سید حسن رضوی معاونان امور عمرانی و برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم برگزار شد.

در بخشی از این جلسه که به موضوع موزه انقلاب و دفاع مقدس استان اختصاص یافت، ابتدا احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم با تشکر از پیگیری های مسئولان استان و بازدیدهای صورت گرفته از موزه، گزارشی از روند اجرایی آن ارائه کرد.

سپس موضوعاتی چون طراحی بوستان متناسب با کاربری موزه به طوری که کاربری بوستان با موزه دفاع مقدس همخوانی داشته باشد، لزوم بازدید مستمر کمیته نظارت و نیز انجام کلیه امور مورد رصد و دقت خاص شورای فنی، مطرح گردید و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین تاکید شد: پروژه مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس، نه تنها متعلق به یک دستگاه خاص بلکه متعلق به کل استان می باشد و شایسته است کلیه دستگاه های مرتبط به عنوان بازوی اجرایی زیر نظر شورای فنی استانداری، نهایت تعامل و همکاری را تا تکمیل فرایند این پروژه ارزشی داشته باشند.

در این جلسه رضا عموزاده معاون مهندسی سپاه استان قم و تعدادی از کارشناسان مهندسی استان نیز حضور داشتند.

یادآور می شود: موزه انقلاب و دفاع مقدس قم از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در سال 89 به قم و بودجه استانی ساخته می شود؛ حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود اوایل سال96 به بهره برداری برسد.

نظر شما
پربیننده ها