امین زندگانی و آفرین عبیسی؛ بازیگران فیلم قاری قربانی منا

آفرین عبیسی برای همکاری در فیلم سینمایی «خانمْ سادات» که به موضوع زندگینامه شهید «محسن حاجی حسنی کارگر» می‌پردازد، قرار است نقش مادر این شهید قاری در منا را بازی کند.
کد خبر: ۷۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ - 29February 2016

امین زندگانی و آفرین عبیسی؛ بازیگران فیلم قاری قربانی منا

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،آفرین عبیسی در فیلم «خانمْ سادات» در مقابل امین زندگانی بازیگر نقش «محسن حاجی حسنی کارگر» به عنوان مادر وی به ایفای این نقش میپردازد.

عبیسی همسر مرحوم ایرج صادقپور (فیلمبردار و تهیه کننده) در کارنامه کاری خود به ایفای نقش در بسیاری از فیلمهای سینمایی از جمله «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «خانهای کنار ابرها»، «تقاطع»، «بید مجنون»، «نیمه پنهان» و... پرداخته است.

از دیگر فعالیتهای این بازیگر میتوان به ایفای نقش در فیلمهای سینمایی «رستگاری در هشت و بیست دقیقه»، «شکلات»، «قدمگاه»، «مهمان مامان»، «دختر ایرونی»، و «واکنش پنجم» اشاره کرد.

«خانمْ سادات» عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجیحسنیکارگر است که به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم ابراهیموند و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید میپردازد.

از جمله عوامل این فیلم میتوان به داود امیری فیلمبردار، محمد قومی طراح چهرهپردازی، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، سحر مصیبی مدیر برنامه ریزی، حسن خضر آبادی مدیر تولید، امید قربانی مدیر تدارکات، میثم مولایی تدوین، مریم مجد عکاس، شهره فهیمی منشی صحنه، ویژیوال افکت شهاب الدین نجفی و بهروز معاونیان صدابردار و صداگذاری اشاره کرد.

شهید «محسن حاجیحسنیکارگر» قاری بینالمللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی، دوم مهر ماه سال جاری همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار