ما آماده‌ایم-21/ جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد؛

اعزام بیش از 13 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان گلستان به سرزمین نور

جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان، از اعزام بیش از 13 هزار نفر از اقشار مختلف مردم به سرزمین نور در ایام پایان سال و عید نوروز، خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ - 01March 2016

اعزام بیش از 13 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان گلستان به سرزمین نور

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ حسین کریمی اول، جانشین فرمانده سپاه نینوا و رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان، در نشت خبری با اصحاب رسانه از آغاز اعزام بیش از 13 هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان به سرزمین نور از 13 اسفند ماه خبر داد و گفت: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی برای انقلاب اسلامی است و یکی از دلیل پایداری و تداوم انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس است و ما باید آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا باید از آرمانهای انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از راه های پاسداشت انقلاب اسلامی حرکت معنوی و فرهنگی راهیان نور است که جوانان با حضور در صحنههای انقلاب اسلامی از نزدیک ماجرا و حوادث هشت سال دفاع مقدس برای آنها تداعی میشود.

کریمی اول اظهار داشت: از سال 1389 تاکنون بیش از  115هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از استان گلستان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدهاند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردمی از سفرهای معنوی راهیان نور افزود: تدابیر لازم برای اسکان خانوادهها در ایام نوروز اندیشیده شده و خانوادههای علاقمند برای حضور در منطقه عملیاتی جنوب کشور میتوانند با هماهنگی سپاه نواحی استان گلستان راهی این سفر معنوی شوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار