در دومین مجمع عالی ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد عنوان شد؛

باورمندی و دغدغه‌ لازمه فعالیت کارگروه‌های مجمع عالی بسیج است

دو مسئله اصلی که تحقق آن باعث فعال شدن کارگروه‌ها و به تَبع آن مجمع عالی بسیج فعال خواهد شد، یکی باورمندی و دوم داشتن دغدغه است.
کد خبر: ۷۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ - 02March 2016

باورمندی و دغدغه‌ لازمه فعالیت کارگروه‌های مجمع عالی بسیج است

به گزارش دفاع پرس از مشهد، دومین مجمع عالی بسیج ناحیه مقاومت بسیج ابوذر مشهد در سالن اجتماعات کانون رشد شهید صادقی برگزار شد.

در این جلسه که جمعی از نخبگان بسیجی حضور داشتند سید هادی ربانی از اعضا مرکز راهبردی ناحیه ابوذر مشهد با برشمردن اهمیت این مجمع در جهت ارتقا بخشی به فعالیتهای بسیج اظهار داشت: امید رهبر معظم انقلاب به بسیج و فعالیتهای بسیج است. این مجمع یک نعمت و فرصت و ظرفیت خوب مشاورهای در راستای مأموریتهای محوله بسیج است.

وی افزود: دو مسئله اصلی پیشروی کارگروههای این مجمع وجود دارد که اگر محقق شود کارگروهها فعال و به تَبع آن مجمع عالی بسیج فعال خواهد شد.

ربانی تصریح کرد: یکی از این مسائل این است که همه ما چه کسانی که در حوزه بسیج فعالیت دارند و چه عزیزان پاسداری که در ردههای بسیج با این مجمع در ارتباط هستند باید باورمند شوند. ما به این خودباوری نیاز زیادی داریم. دومین مسئلهای که باید نخبگان بسیج باید به آن توجه داشته باشند این است که نسبت به مواردی که این مجمع میتواند ورود پیدا کند و در رفع معضلات مرتبط با آن نقش مؤثری را ایفا کند دغدغه داشته باشند.

عضو مرکز راهبردی ناحیه ابوذر مهمترین مأموریت این مجمع را در شش زمینه عنوان کرد و یادآور شد: مهمترین وظیفه و مأموریت این کارگروهها در شش عنوان خلاصه میشود. اولین و مهمترین وظیفه این مجمع کیفیتبخشی به برنامههای بسیج است. دوم شناسایی مشکلات و معضلاتی که در بسیج وجود دارد. ارتقاء کارآمدی نظام در سطح دستگاهها و سازمانها، گفتمان سازی منویات رهبری و مطالبات رهبر معظم انقلاب، مطالبهگری بسیج از دستگاهها و سازمانها در خصوص منویات رهبر معظم انقلاب از دیگر مأموریتهای این مجمع به شمار میرود. همچنین کار در این کارگروهها تمرینی برای تربیت نیروهای انسانی و کادر سازی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تأکید کرد: مجامعی موفق هستند که کارگروههای فعال داشته باشند. این کارگروهها موتور محرکه مجامع بسیج است.

در خاتمه بیانیه 6 مادهای مجمع عالی بسیج ناحیه مقاومت ابوذر قرائت شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار