مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه ها می توانند از دستاوردهای یکدیگر در جشنواره استفاده کنند

دکتر محرابی در آیین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان گلستان گفت: جشنواره مطبوعات این شرایط را فراهم می کند که رسانه ها از دستاوردهای یکدیگر استفاده کنند و یک رقابت سالم را در بین خود ایجاد کنند.
کد خبر: ۷۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ - 03March 2016

رسانه ها می توانند از دستاوردهای یکدیگر در جشنواره استفاده کنند

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، آیین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان گلستان عصر دیروز با حضور دکتر محرابی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام فضلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سرهنگ حسن نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان و جمع کثیری از اصحاب رسانه استان، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم دکتر محرابی گفت: در حوزه مطبوعات در حال حاضر 90 رسانه در استان وجود دارد و با قانونمند شدن فضای مجازی پایگاه های خبری زیادی به فعالیت در این عرصه شروع به فعالیت کرده اند که از نظر موضوع و محتوا دارای تنوع فراوانی است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جشنواره مطبوعات این شرایط را فراهم می کند که رسانه ها از دستاوردهای یکدیگر استفاده کنند و یک رقابت سالم را در بین خود ایجاد کنند.

در پایان از نفرات برتر در این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار