در اینستاگرام منتشر شد؛

تسلیت قالیباف به مناسبت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی

شهردار تهران درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ - 05March 2016

تسلیت قالیباف به مناسبت درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، محمدباقر قالیباف به مناسبت درگذشت آیتالله واعظ طبسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت.

ضایعه درگذشت مجاهد انقلابی، آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی، شاگرد دیرین امام راحل(ره) و یاور صدیق رهبر انقلاب(حفظه الله)، مصیبتی جبران ناپذیر است. بنده توفیق آشنایی و استفاده از محضرشان را در سالهای پیش از انقلاب یافتم و این توفیق به لطف الهی در طول دوران نهضت انقلاب و دفاع مقدس تا پایان حیات ایشان استمرار داشت. ایشان در برهه های مختلف شکل گیری، رشد، شکوفایی و تثبیت حرکت انقلابی مردم، نقش شایان توجهی ایفا کردند.

شجاعت، صلابت، وقار و نطقهای آتشین و تاثیرگذار ایشان پشتوانه محکم جنبش انقلابی مردم خراسان بود. ایشان در سالهای دفاع مقدس، نقش بی بدیلی در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس داشتند و علاوه بر آن، موثرترین قدمها را در بازسازی حین جنگ برای شهرهایی مانند هویزه برداشتند.

از پیش از انقلاب تا زمان وفات، تغییری در وضع زندگی شخصی این حامی دلسوز رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، حادث نشد و ساده زیستی، مشی دائمی ایشان بود. بنده ضمن عرض تسلیت این فقدان به مقام معظم رهبری، خانوده معزز ایشان، مردم شریف خراسان و عموم شهروندان ایران اسلامی، از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان شریفشان صبر و اجر مسالت مینمایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار