حجت الاسلام آل هاشم:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ این گنجینه است + تصاویر

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش در جلسه هماهنگی تدوین دانشنامه دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: تدوین این دانشنامه،یکی از راه‌های حفظ گنجینه دفاع مقدس است و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۷۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵ - 05March 2016

تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه‌های حفظ این گنجینه است + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در جلسه هماهنگی تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان که با حضور  فرماندهان ارتشی آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: تدوین دانشنامه دفاع مقدس استانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما باید با تمام تلاش و توان در این راه همت کنیم.

سردار جعفری با اشاره به اینکه تدوین دانشنامه استانی در واقع نشان دادن جان فشانی ها و ایثارگری های شهدای والامقام و رزمندگان عزیز در دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد، خاطرنشان کرد: به فضل الهی جلسات متعددی در این خصوص برگزار خواهیم کرد تا نقش کلیه یگانها، نهادها، سازمانها و ادارات استانی که در آن دوران طلایی نقش داشتند در دانشنامه عرضه گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی در ادامه توضیحاتی در مورد احداث و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ارائه و از تمامی فرماندهان عزیز حاضر در جلسه درخواست نمود تا در بحث موزه آرایی و تدوین دانشنامه استانی این اداره کل را یاری نمایند.

حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در این جلسه اظهار داشت: دفاع مقدس موضوع مهمی است که همه گروه ها و سلایق سیاسی در کشور بر آن معتقد بوده و بر اعتلای آن تاکید دارند.

وی ادامه داد: تدوین دانشنامه دفاع مقدس یکی از راه های حفظ گنجینه دفاع مقدس است که در سطح کشوری و استانی دارای اهمیت است و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

آل هاشم خاطرنشان کرد: دفاع از گنجینه دفاع مقدس وظیفه ای مهم است و باید به عنوان یک رسالت ملی، انقلابی و دینی به آن توجه شود.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از فعالیت ها و عملکرد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با یادآوری ضرورت چاپ کتب مربوط به شهدا اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در این راستا و زنده نگه داشتن خاطرات دفاع مقدس نقشی مهم و بی بدیل دارد.

حجت الاسلام آل هاشم عنوان کرد: هر یک از ارگانهای نظامی در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کند.

در ادامه جمعی از فرماندهان ارتش، نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه نمودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار