ما آماده‌ایم-61/ رحمانیان در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

تلاشمان تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس برای جوانان است

راوی یادمان شهدای غواص عملیات کربلای 4(علقمه) گفت: تلاش ما راویان این است تا مبلغان حقیقی فرهنگ دفاع مقدس و بیان کنندگان حماسه‌های روزهای حماسه و خون برای نسل جوان باشیم.
کد خبر: ۷۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ - 09March 2016

تلاشمان تبلیغ فرهنگ دفاع مقدس برای جوانان است

"مراد رحمانیان" از نیروهای اطلاعات عملیات لشکر 33 المهدی(عج) در دوران دفاع مقدس و از راویان یادمان علقمه در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: یادمان علقمه به همت لشکر المهدی و خیرین شهرستان جهرم به مدت دو سال است که احداث شده و این یادمان از مناطقی است که در سال 65 عملیات کربلای4 را که منجر به شهادت بسیاری از غواصان شد را به خود دید.

وی بکر بودن این یادمان را از خصوصیات بارز آن بر شمرد و افزود: این ویژگی باعث گیرایی بیشتر و ثبت در اذهان زائرین میشود، لذا سعی بر این است که انتقال دهنده خوبی برای نسل جدید باشیم.

این راوی دفاع مقدس در ادامه به بیان خاطرهای در رابطه با خانوادهای 5 نفره که سال گذشته به بازدید مناطق عملیاتی آمده بودند پرداخت و گفت: فرزندان نوجوان این خانواده به شدت علاقمند به بازدید از یادمان شهدا بودند که این امر من را کنجکاو کرد. به همین خاطر از پدر خانواده که سوال کردم در جواب گفت من در گذشته به شدت مخالف حضور فرزندانم در این مناطق بودم، ولی یک بار به صورت اتفاقی که در منطقه کربلای 4 حضور پیدا کردیم، توضیحات یکی از راویان این یادمان من را به شدت منقلب و متاثر کرد. از آن سال بود که به طور مداوم در این یادمان به صورت خانوادگی حضور پیدا میکنم.

رحمانیان در پایان با اشاره به رشادتهای شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: جوانان امروز ما از جوانان دوره دفاع مقدس به مراتب بهتر و مستعدترند و جوانان و نوجوانان کشورمان با دفاع از حریم اهل بیت(ع) دستاوردهای بسیار بزرگی را خلق نمودهاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار