همزمان در سه شهرستان برگزار شد؛

پیش کنگره شهدای دانش آموز در چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته بزرگداشت شهدا، چهار یادواره شهدای دانش آموز در سه شهرستان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیش کنگره شهدای دانش آموز برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ - 10March 2016

پیش کنگره شهدای دانش آموز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ قدرت الله رییسی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان شهید استکی شهرکرد گفت: یادواره های شهدا بهترین اقدام فرهنگی در مدارس به شمار می رود و مسوولین باید به برگزاری این چنین برنامه ها توجه ویژه و بیشتری داشته باشند.

وی افزود: ویژگی یک دانش آموز خوب و با اخلاق بدست آوردن همه خوبی ها،دانش و علم،معرفت و اندیشه و هنر زیبا آرائی اسلامی و انسانی است که شایسته است با الگو گرفتن از سیره و رفتار شهدای دانش آموز از خوبی های دنیا برای رسیدن به سعادت اخروی استفاده کرده و بدنبال تحقیق و پژوهش های اثر گذاردر زندگی اجتماعی خود باشید.

رییسی هدف از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز را انتقال، ترویج ، تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان عنوان کرد و اظهار کرد: دانش آموزان وصایای شهدای دانش آموز را مطالعه کنند و ببینند هم سن و سال های خود در زمان هشت سال دفاع مقدس با چه رویکردی زندگی می کردند، آن را چراغ راه خود قرار دهند.

گفتنی است یادواره 49 شهید هنرستان فنی شهرکرد،40 شهید دبیرستان شهید استکی شهرکرد، 33 شهید هنرستان کشاورزی شمس آباد و 42 شهید دبیرستان شهدای بروجن، بصورت همزمان در دومین روز از هفته بزرگداشت شهدا برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها