مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد

درس استقامت و ایثار را باید از شهدا آموخت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درس استقامت و ایثار را باید از شهدا آموخت.
کد خبر: ۷۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ - 11March 2016

درس استقامت و ایثار را باید از شهدا آموخت

به گزارش دفاع پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد ، عصر روز گذشته  مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید خاکسار با حضور مسئولان شورای اداری و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه اظهار داشت: شهدا دین خود را به ما ادا کردند و وظیفه ما این است که در عمل نشان دهیم که رهرو خون شهدا هستیم.

سید مصطفی مهدی عنوان کرد: وقتی به تاریخ اسلام نگاه میکنیم یکی از موضوعات چشمگیری که هم برای گوینده و هم برای شنونده جذابیت خاصی دارد قضایای شهدا، مجروحین و جانبازان صدر اسلام است.

وی با بیان اینکه مردم ما همیشه غبطه میخوردند از اینکه نبودند تا در رکاب اهل بیت(ع) جانفشانی کنند افزود: خداوند به نسل حاضر منت گذاشت و زمانی که فرزند پاک رسول الله علم امر به معروف و نهی از منکر را در کشور به احتزاز درآورد و فرصتی پیش آمد تا مردم در رکاب امامی عادل جانفشانی کنند و تا جایی پیش رفتند که میخواستند فرصتهای از دست رفته گذشته را نیز جبران کنند.

مهدی با اشاره به اینکه این استان یک هزار و 843 شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است عنوان کرد: تعداد 9500 نفر از عزیزان ما به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 317 نفر از جوانان این استان بهترین دوران زندگی خود را در زندان دشمن بعثی سپری و آزاده لقب گرفتند تصریح کرد: امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهید خاکسار 32 سال انتظار آمدن شهیدشان را میکشیدند گفت: همین صبر و استقامت خانوادههای معظم شهدا بود که کمر استکبار جهانی را شکست و ایران را به کشوری قدرتمند و با عزت تبدیل کرده است.

مهدی با اشاره به اینکه امروز دشمن نسل جوان مملکت را هدف قرار داده افزود: احترام به خانوادههای معظم شهدا یعنی حفظ ارزشهای انقلاب و حفظ ارشهای انقلاب به معنی از بین رفتن تباهیها و فساد در جامعه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار