نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نفوذ در میان مردم و مسولان از نقشه‌های خطرناک دشمنان است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: نفوذ در بین مردم و مسئولان و تغییر افکار و عقاید آن‌ها یکی از نقشه های بسیار مهم و خطرناک امروز دشمن است که رهبر انقلاب بارها بر روی آن تاکید کردند.
کد خبر: ۷۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ - 11March 2016

نفوذ در میان مردم و مسولان از نقشه‌های خطرناک دشمنان است

 به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز (جمعه) 21 اسفندماه در خطبههای نماز جمعه شهرکرد به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: سخنان روز گذشته رهبر انقلاب همانند دیگر بیانات ایشان، صریح، شفاف، حکیمانه و دلسوزانه و توأم با تواضع و خشوع بود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که مسئولان باید کلمه کلمه از سخنان رهبری را مدنظر و توجه قرار بدهند، تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب نشئت گرفته از اسلام و فرهنگ ناب اسلامی است.

وی اقتصاد مقاومتی، علم باوری و به دنبال کسب علم رفتن و سلطه علمی پیدا کردن و مصون سازی فرهنگی را سه موضوع اصلی سخنان دیروز رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: نفوذ در بین مردم و مسئولان و تغییر افکار و عقاید آنها یکی از نقشه های بسیار مهم و خطرناک امروز دشمن است که رهبر انقلاب بارها بر روی آن تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان دل بستن به بیگانه با هدف حل مشکلات را مصداق بارز نفوذ دانست و تصریح کرد: دشمن تلاش می کند نوع نگرش و تحلیل مسئولان را به سمت بیگانه سوق بدهد به گونه ای که در تحلیل های خودشان برون نگر بشوند و همه چیز را به بیرون گره بزنند.

وی ضمن انتقاد از کسانی که تعامل با دنیا را به صورت غلط برای مردم تبیین می کنند، خاطرنشان کرد: این روزها به گونه ای از تعامل با دنیا سخن می گویند که گویا 37 سال است که جمهوری اسلامی ایران دور خود حصار کشیده و هیچ گونه ارتباطی با بیرون نداشته است در حالی که این گونه نبوده و ما از ابتدای انقلاب تا کنون با دنیا ارتباط داشته ایم.

خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد: البته همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تعامل با همه دنیا امکان پذیر است جز آمریکا و اسرائیل زیرا این ها مستکبرترین و جنایت کارترین ها در دنیا هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان در همین زمینه به مذاکرت هسته ای ایران با 1+5 و آمریکایی ها اشاره و خاطرنشان کرد: این همه مذاکره شد و حرف زد و روی کاغذ یک چیزهایی نوشته شد اما آیا در عمل و روی زمین اتفاقی افتاد؟ نه تنها هیچ حرکتی صورت نگرفت بلکه بر تحریم ها و شیطنت های آمریکایی ها افزوده شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: آمریکایی ها در واقعیت و از اساس با اصل نظام و انقلاب ما مخالف هستند اما در ظاهر می گویند که با چهار چیز جمهوری اسلامی ایران یعنی، انرژی هسته ای، حمایت ایران از جبهه مقاومت، صنایع دفاعی و وضعیت حقوق بشر در این کشور مخالفت و مشکل داریم که متأسفانه برخی ها در داخل می گویند که همان طور که بر سر مسائل هسته ای مذاکره کردیم می توانیم بر روی مسائل و مشکلات دیگر هم مذاکره کنیم.

امام جمعه شهرکرد با طرح این سوال که بر سر مسائل هسته ای با دشمن مذاکره کردیم چه چیزی نصیب ما شد تصریح کرد: این مذاکرات جز آن که همه چیز کشور را به این مسئله گره زد و دشمن را جری تر کرد و دانش و دستاوردهای علمی ما را از ما گرفت دستاورد و نتیجه قابل توجه و قبولی نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه 26 اسفند سال 73 سالروز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی فرزند امام راحل (ره) را یادآور شد و گفت: این مرد بزرگ با مجاهدت های خودش حق بزرگی بر دوش ملت ایران دارد علاوه بر آن که ولایت مداری و درک درست او از راه امام نیز از بالندگی ها و افتخارات این شخصیت عظیم محسوب می شود.

خطیب جمعه شهرکرد ضمن تسلیت به مناسب فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمهزهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س)بانویی قهرمان و صالحه است که تمام هستی و جان خودش را در راه دفاع از اسلام و ولایت فدا کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار