ما آماده‌ایم-97/ مسئول یادمان شهید سبحانی ناجا در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

طرح ساخت یادمان شهید سبحانی آماده است

مسئول یادمان شهید سبحانی ناجا در سوسنگرد با بیان اینکه این یادمان به مدت یک ماه در سال و با سازه‌های متحرک برپا می‌شود، گفت: طرح ساخت این یادمان به صورت ثابت آماده، هزینه‌های آن برآورد و مجوز شهرداری کسب شده است.
کد خبر: ۷۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ - 12March 2016

طرح ساخت یادمان شهید سبحانی آماده است

"عادل علاف" مسئول یادمان شهید سبحانی سوسنگرد در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: مسئولیت اداره این یادمان برعهده معاونت امور ایثارگران نیروی انتظامی است. در این یادمان علاوه بر گرامیداشت یاد شهید محمدرضا سبحانی و مقاومت مردم سوسنگرد، شهدای نیروی انتظامی و مجاهدتهای ایثارگران ناجا معرفی خواهد شد.

وی افزود: از روزهای گذشته محل یادمان آمادهسازی شده است و طی روزهای آینده فضاسازی آن آغاز خواهد شد. محلی نیز برای اسکان خادمین این یادمان در نظر گرفته شده است. سال گذشته قریب به 40 نفر خادم الشهدا بودند. روایان این یادمان نیز بومیها خواهند بود.

مسئول یادمان شهید سبحانی با بیان اینکه این یادمان با سازههای متحرک در مدت زمان یک ماه در ایام راهیان نور برپا میشود، خاطرنشان کرد:  این یادمان سال 88 آغاز به کار کرده است. طرح ساخت این یادمان آماده و مجوز آن از شهرداری کسب شده است.

علاف تصریح کرد: در طول برگزاری راهیان نور کاروانها و مسئولان بسیاری از این یادمان بازدید خواهند کرد.

وی در رابطه با شهید سبحانی گفت: او اهل سوسنگرد و سرباز شهربانی بود که ابتدا در بهبهان خدمت میکرد و سپس در سوسنگرد مشغول خدمت بود. با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و رسیدن نیروهای بعثی به شهر سوسنگرد، وی در دفاع از این مرز و بوم و در درگیری تن به تن با نیروهای بعثی به شهادت رسید. اکنون محله و پارکی که مزار شهید سبحانی در آن دفن است به عنوان محله شهید سبحانی در شهر سوسنگرد شناخته میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها