مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای گمنام میرجاوه:

دفاع مقدس تجلی غیرت ملت ایران و درس‌آموختگان مکتب عاشوراست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، هشت سال دفاع مقدس را تجلی اراده و غیرت ملت ایران و درس‌آموختگان مکتب عاشورا دانست.
کد خبر: ۷۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ - 12March 2016

دفاع مقدس تجلی غیرت ملت ایران و درس‌آموختگان مکتب عاشوراست

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، به مناسبت «روز شهدا» یادواره شهدای گمنام شهرستان میرجاوه صبح امروز با حضور فرماندهان، مسئولین، علما، خانوادههای شهدا و آحاد مردم در شهرستان میرجاوه برگزار شد. در این مراسم حاضران در جوار مزار شهدای گمنام حضور یافته و با غبارروبی و عطر افشانی مزار این عزیزان، با آنها تجدید میثاق کردند.

سرهنگ پاسدار حمزه دهقان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان طی سخنانی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهدا گفت: جنگ تحمیلی تنها جنگی بوده و هست که هر دو ابرقدرت جهان از یک کشور حمایت کردند و تنها جنگی طی 200 سال گذشته بود که بر ایران تحمیل شد و حتی کوچکترین قسمتی از ایران جدا نشد.

سرهنگ دهقان در ادامه افزود: هشت سال دفاع مقدس تجلی اراده و غیرت ملتی است که درس آموخته مکتب امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورایی است.

وی افزود: به برکت خون شهدا و این شهدای گمنام در شهرستان میرجاوه است که امروز ایران اسلامی تحت زعامت مقام عظمای ولایت مقتدرانه به پیش میرود.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار