همزمان با 22 اسفند:

همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا در فارس برگزار شد

همزمان با 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا، همایش بزرگ تجلیل از مادران و همسزان شهدا در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ - 13March 2016

همایش تجلیل از مادران و همسران شهدا در فارس برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از شیراز، در این همایش که با حضور بیش از 300 نفر از مادران و همسران شهدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار شد، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران فارس ضمن تسلیت شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان بخشی از ویژگی های شخصیت این بانوی بزرگوار پرداخت و گفت: ایشان بهترین دختر برای پیامبر اکرم (ص) ، بهترین همسر برای حضرت علی (ع) ، بهترین مادر برای فرزندان شان و بهترین الگو برای زنان مسلمان جهان هستند.

رجبعلی راهی افزود: بسیاری از بانوان مسلمان ایرانی در دوران دفاع مقدس با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) ، همسران و فرزندان خود را دراه خدا به میدان نبرد با دشمن فرستادند و خداوند نیز به حرمت خون شهدا ، مادران و همسران شهدا و کشور عزیز ایران را عزیز و سربلند قرارداده است.

امام جمعه موقت شیراز نیز در این مراسم ضمن بیان گوشه هایی از ویژگی های شخصیتی ام الائمه، حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش معنوی این بانوی بزرگوار در پیروزی های کشور عزیزمان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 12 عملیات مهم از مجموع 152 عملیات دوران جنگ تحمیلی با رمز مقدس یا زهرا (س) اجرا و موجب کسب موفقیتهای چشمگیری برای رزمندگان اسلام شد و عملیاتهای فتح المبین ، والفجر8 و کربلای 5 از جمله این عملیاتهاست.

حجت الاسلام مرادی در ادامه گفت: عالی ترین و شریف ترین نوع مرگ، شهادت است و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با انتخاب این مسیر، فصلی جدید در زندگی خود گشودند.

وی با بیان اینکه 90 درصد از وصیت نامه های شهدا به پیروی از ولایت فقیه اختصاص یافته است گفت: معرفت به خداوند، اطاعت از دستورات دین اسلام، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و پیروی از ولایت فقیه از مهمترین تاکیدات شهدا برای ما است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار