در رزمایش طرح نوروزی ۹۵ عنوان شد

تأکید فرمانده ناجا بر رعایت اخلاق در حین اعمال قانون برای متخلفان

فرمانده ناجا با تأکید بر برخورد پلیس با متخلفان ترافیکی از لزوم رعایت اخلاق و رأفت در حین اعمال قانون توسط مأموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۷۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ - 15March 2016

تأکید فرمانده ناجا بر رعایت اخلاق در حین اعمال قانون برای متخلفان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 95 که صبح امروز در حاشیه حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تلاش پلیس برای خدمترسانی هرچه بیشتر در نوروز 95 اظهار کرد: امسال نیز  پلیس این افتخار را دارد که صدها هزار نفر از پرسنل خود را به عنوان خدمتگزار در طرح نوروزی مشارکت دهد که این خدمتگزاری به مردم قطعاً بالاترین مدال افتخار ماست.

وی با تأکید بر لزوم برخورد با متخلفان در جادههای سراسر کشور گفت: ما به تمامی زحمتکشان نیروی انتظامی ابلاغ کردهایم که از کوچکترین تخلف رانندگان چشمپوشی نکنند ولی از سوی دیگر ملزم شدهاند تا اعمال قانون متخلفان را ضمن رعایت اخلاق و مدنظر داشتن رأفت انجام دهند.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به نقش پررنگ رعایت قوانین ترافیکی توسط رانندگان در کاهش تلفات رانندگی افزود: علیرغم نقش پررنگ خودروها و جادهها در بروز سوانح ترافیکی نقش رانندگان نقش بیبدیلی است و همواره تجربه کردهایم در شرایطی که رانندگان نسبت به رعایت قوانین و مقررات ترافیکی توجه بیشتری دارند کمترین تلفات رانندگی را شاهد بودیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ایام نوروز 95 با همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاههای مسئول کمترین تلفات را داشته باشد و خدای ناکرده بیدقتی و بیتوجهی باعث داغدار شدن تعدادی از هموطنانمان نشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار