رییس سازمان زندانها:

زندانیان واجد شرایط مرخصی نوروزی خواهند شد/ واگذاری اوین به شهرداری در سال آینده

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای شناسایی زندانیانی که واجد شرایط استفاده از مرخصی نوروزی هستند در حال انجام است، گفت: به طور قطع ظرف چند روز آینده لیست کامل این افراد مشخص شده و آنها که واجد شرایط هستند از مرخصی بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۷۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ - 15March 2016

زندانیان واجد شرایط مرخصی نوروزی خواهند شد/  واگذاری اوین به شهرداری در سال آینده

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، علیاصغر جهانگیر رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تعداد زندانیانی که میتوانند از مرخصی نوروزی استفاده کنند مشخص شده یا خیر، گفت: آمار دقیقی هنوز به دست نیامده است اما کار شناسایی زندانیان آغاز شده است و به طور قطع به صورت مصداقی زندانیانی که با آن بخشنامه رئیس قوه قضاییه شرایطشان فراهم باشند از مرخصی استفاده خواهند کرد.

رئیس سازمان زندانها خاطرنشان کرد:کسانی هم که میتوانند از عفو رهبری به مناسبت روز 12 فروردین استفاده کنند اقدامات شناساییشان انجام شده و لیست آنها هم به مسئولان ارائه خواهد شد.

علیاصغر جهانگیر درباره واگذاری زندان اوین نیز گفت: در سال جدید قطعاً مذاکراتی با شهرداری در این زمینه انجام خواهد شد البته به این شرط اوین واگذار خواهد شد که آن چیزهایی که ضرورت دارد در این واگذاری دیده شود و خواستههای قوه قضاییه جامه عمل پوشانده شود.

وی گفت: اگر اوین را بخواهند به قیمت خودش از ما بگیرند ما در واگذاری آن مشکلی نداریم.

نظر شما
پربیننده ها