دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری

استاندار خراسان رضوی در پیامی از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی، دعوت کرد.
کد خبر: ۷۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 16March 2016

دعوت استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در پیامی از زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) جهت بهرهمندی از سخنان مقام معظم رهبری در اولین روز از سال 1395 دعوت کرد. وی در این پیام اظهار داشت: سالهاست طلیعهٔ سال جدید و لحظات سرشار از لطافت آغازین روز بهار، نویدبخش دیدار ولی امر مسلمین است که زائران و مجاوران هشتمین امام همام(ع) ضمن شکرگزاری به خاطر این موهبت الهی ، برای بهرهگیری از فرمایشات معظم له در نخستین روز سال لحظهشماری میکنند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالهاست طلیعهٔ سال جدید و لحظات سرشار از لطافت آغازین روز بهار، نویدبخش دیدار ولی امر مسلمین است که زائران و مجاوران هشتمین امام همام ( ع) ضمن شکرگزاری به خاطر این موهبت الهی برای بهرهگیری از فرمایشات معظم له در نخستین روز سال لحظهشماری میکنند.

سال 94، از سوی رهبر فرزانهٔ انقلاب اسلامی، سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اعلام شده بود و تا جایی که توفیق رفیق راه شد، خادمان شما مردم شریف در دولت تدبیر و امید و مجموعهٔ نظام اجرایی استان، تلاش همه جانبه ­ای را بکار بستند و اینک با افتخار خدمت شما عرض میکنم که خراسان رضوی با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای فراوانی که در بخشهای مختلف دارد علیرغم تمامی مشکلات و موانعی که بر سر راه بود؛ توانست سرافرازانه از این موانع عبور کند و نقش بیبدیل خود را در عرصهٔ استانی و جایگاه ملی ایفا نماید .

امروز استان خراسان رضوی و در کانون آن مشهد مقدس بهعنوان پایتخت معنوی کشور، خود را برای برگزاری مراسم بینالمللی مشهد 2017 پایتخت فرهنگ کشورهای اسلامی آماده کرده و با یک مجموعه شهری زیبا و برخوردار از زیرساختهای مناسب، در خدمت مجاوران و زائران حضرت ثامنالحجج علی بن موسیالرضا (ع) است.

در سالی که گذشت مردم شریف و همیشه درصحنهٔ استان علاوه بر حضور در تمامی عرصههای کار و تلاش، با خلق حماسه راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن ، رخداد مهم برگزاری انتخابات همزمان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با شکوه رقم زدند و صفحات زرین دیگری را بر تاریخ سراسر افتخار خراسان رضوی افزودند؛ هر چند که در اواخر این سال فقدان آیتالله واعظ طبسی خادمان، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را عزادار کرد.

پر واضح است که در سال پیش رو نیز عزت و شرافت ملی ما در مسیر پیام نورانی سکاندار انقلاب اسلامی تحقق خواهد یافت و واژه واژه کلام معظم له نصب العین حرکت و چراغ راه برنامههای کاری دولت جمهوری اسلامی ایران و همهٔ ما خواهد بود.

لذا بدینوسیله از امت سلحشور استان بهویژه ساکنان و مجاوران امام مهربانیها در مشهد مقدس انتظار دارم همچون گذشته با حضور پرشکوه خود در ساعت 15:30 نخستین روز فروردین 95 جهت استماع سخنان حضرت آیت­ الله خامنهای مدظله ­العالی در حرم مطهر رضوی حضور یافته و با تأسی به بیانات ارزشمند رهبر انقلاب و با دستانی گره کرده مصممتر از همیشه زمینهساز اتحاد، انسجام، توسعه، عمران و آبادانی در جایجای استان زرخیز خراسان رضوی شوند.

لازم به ذکر است حجتالاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در پیامی از مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس، بهویژه حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانوادهٔ معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و نیز عموم زائران بارگاه منور رضوی دعوت کرد تا برای دیدار با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی مدّ ظله العالی در حرم مطهر رضوی حضور یافته و با بهره بردن از فیوضات این محفل باشکوه و استماع بیانات ارزشمند ایشان که نقشه راه سال جدید امت اسلامی را تبیین میفرمایند، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسیالرضا (ع) بار دیگر عهد و بیعت خود با آرمانهای امام راحل و مقام عظمای ولایت را تجدید نموده و حماسهای دیگر برپا نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار