راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای امام رضا (ع) در مازندران

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: قرارگاه رسانه‌ای امام رضا (ع) با هدف انسجام رسانه‌ای و پوشش اخبار مرتبط با امام رضا (ع) فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۷۴۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۸ - 10May 2025

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمداسماعیل امامزاده» مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران امروز (شنبه) در چمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرارگاه قرارگاه رسانه‌ای امام رضا (ع) در مجموعه روابط عمومی کانون‌های خدمت رضوی استان طراحی و راه‌اندازی شده، اظهار داشت: قرارگاه رسانه‌ای امام رضا (ع) با هدف هماهنگی میان خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای پوشش اخبار مرتبط با امام رضا (ع) و فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی، فعالیت خود را از دهه کرامت امسال آغاز کرده است.

راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای امام رضا (ع) در مازندران

وی افزود: این قرارگاه با محوریت مرکز استان و یک قرارگاه اختصاصی بانوان و ۲۲ قرارگاه در شهرستان‌های دارای دفتر کانون خدمت رضوی، هم‌اکنون در حال فعالیت گسترده است و تاکنون نزدیک به ۳۰۰ نفر از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در آن مشارکت دارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران هدف اصلی این قرارگاه را افزایش آگاهی عمومی، هماهنگی بهتر میان رسانه‌ها، ترویج فرهنگ رضوی، حمایت از خبرنگاران و الگوسازی برای سایر استان‌ها عنوان کرد و گفت: این قرارگاه در تلاش است تا با نظارت و انتخاب دقیق، اخبار معتبر، ارزشمند و اثربخش را در سطح فضای رسانه‌ای استان منتشر کند.

امامزاده با اشاره به گسترش روزافزون فعالیت‌های این قرارگاه تأکید کرد: برنامه‌ریزی شده تا فعالیت رسانه‌ای قرارگاه محدود به دهه کرامت نباشد، بلکه در تمامی ایام سال، اخبار و رویداد‌های مرتبط با امام رضا (ع) و کانون‌های خدمت رضوی به‌صورت مستمر و منسجم در قالب قرارگاهی دنبال و بارگذاری شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با ادامه این روند، قرارگاه رسانه‌ای امام رضا (ع) در مازندران بتواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح ملی معرفی شده و نقش‌آفرینی مؤثری در ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار