ما آماده‌ایم-184/ راوی یادمان شلمچه:

دفاع مقدس با خطر جدی تحریف مواجه است/ لزوم ایجاد تشکیلات منسجم و آموزش های تخصصی برای راویان

راوی یادمان شهدای شلمچه درباره خطر تحریف فرهنگ دفاع مقدس هشدار داد و بر ایجاد تشکیلات منسجم برای آموزش راویان متعهد و متخصص تأکید کرد.
کد خبر: ۷۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ - 18March 2016

دفاع مقدس با خطر جدی تحریف مواجه است/ لزوم ایجاد تشکیلات منسجم و آموزش های تخصصی برای راویان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر، "ایاد بهرام زاده" راوی دفاع مقدس در یادمان شلمچه، به نشان دادن نقاط برجسته دفاع مقدس برای زائران تأکید کرد.

وی ایثارگری و معنویت حاکم میان رزمندگان را از نقاط برجسته دفاع مقدس دانست و گفت: شلمچه مشتی خاک است اما عظمت و معنویت شهدا بود که این خاک را مقدس کرد.

راوی دفاع مقدس اخلاص را به عنوان عنصر دیگر دفاع مقدس مطرح کرد و در این خصوص یادآور شد: شهدا نیت الهی داشتند و همین ویژگی آنان باعث شد تا در تاریخ جاودان بمانند.

وی در تبیین ارزشهای دفاع مقدس بر خودسازی و دوری از هوای نفس تأکید کرد و افزود: در عرصه روایتگری نباید برای امیال نفسانی خود، به تحریف وقایع پرداخت.

بهرام زاده با اشاره به خطر انحراف در ارزشهای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس با خطر جدی تحریف در انتقال ارزشها مواجه است.

وی به نقش صدا و سیما در این خصوص اشاره کرد و ضمن انتقاد از سریالها و فیلمهای ساخته شده در زمینه دفاع مقدس گفت: سینمای دفاع مقدس ما بسیاری از وقایع دفاع مقدس را وارونه نشان میدهد.

مسئول اسبق اعزام کاروان خانوادههای شهدا، تربیت نیروهای جوان را برای انتقال ارزشها به آیندگان ضروری دانست و اظهار کرد: نکته مهم در آموزش صحیح جوانان راوی است.

وی بیان کرد: تشکیلات منسجم و آموزشهای تخصصی برای راویان، بهترین راه در جلوگیری از تحریف دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار