فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد:

قرارگاه عملیاتی مقداد؛ "مرکز هدایت و رصد مرزهای کشور"

فرمانده مرزبانی ناجا با حضور در محل قرارگاه مرکزی مقداد با تاکید بر ضرورت رصد امنیت مرزهای کشور در ایام نوروز، از این قرارگاه به عنوان "مرکز هدایت مرزهای کشور" نام برد.
کد خبر: ۷۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 18March 2016

قرارگاه عملیاتی مقداد؛

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار " قاسم رضایی" با حضور در محل قرارگاه نوروزی "مقداد" در جمع افسران عملیاتی این قرارگاه گفت: خداوند تبارک و تعالی به ما مرزبانان توفیق عطا نموده که در خدمت آحاد مردم کشورمان در راستای حفظ، صیانت و برقراری امنیت مرزهای کشورمان باشیم.

وی با اشاره به هفتمین مرحله از تشکیل و برقراری این قرارگاه در طول سال 94 در مناسبتهای مختلف افزود: این قرارگاه برابر تدابیر فرمانده ناجا در شرایط خاص تشکیل و هدف اصلی آن رصد و برقراری امنیت مرزهای سراسر میهن اسلامی است.

اهداف تشکیل قرارگاه مرزی مقداد

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه قرارگاه نوروزی "مقداد" از زیر مجموعه قرارگاه "امام علی(ع)" است، تصریح کرد: حفظ و مراقبت از مرزها، برقراری امنیت، مقابله با ناامنی ها و تهدیدات احتمالی، رصد و هدایت فرماندهی عملیات، از اهداف اصلی تشکیل این قرارگاه است.

سردار رضایی با بیان نقش این قرارگاه به عنوان "مغز هدایت و رصد مرزهای کل کشور" گفت: این قرارگاه به عنوان مرکزی برای رصد وضعیت مرزهای کشور است.

نظر شما
پربیننده ها