ما آماده‌ایم-209/ سردار سلیمانی به دفاع پرس خبر داد؛

آماده‌سازی سامانه اسکان آنلاین جهت پذیرایی از زائران

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: بدنبال این هستیم که در کمیته اسکان زائران سامانه اسکان آنلاین ایجاد شود تا بتوانیم فضای لازم برای پذیرایی از زائران را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۷۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 19March 2016

آماده‌سازی سامانه اسکان آنلاین جهت پذیرایی از زائران

سردار "یعقوب سلیمانی" دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر در مورد میزان بازدید زائران از مناطق عملیاتی اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته افزایش حضور زائران را شاهد بودهایم و تقریبا بیش از 20 درصد افزایش داشتهایم.

وی ادامه داد: از لحاظ کیفیت نیز یادمانهایی که تا کنون از آنها بازدید داشتهایم وضعیت بهتری نسبت به قبل دارند و فضاسازیهای مطلوبی را در یادمانها شاهد هستیم. همچنین از لحاظ محتوایی روایتگران دقت میکنند تا بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تحریفی در بازگویی وقایع دوران دفاع مقدس صورت نگیرد.

سردار سلیمانی در پاسخ به اینکه تعامل دستگاههای دولتی با قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در زمینه پذیرایی از زائران چگونه بوده است، گفت: ما قبلا هم گفتهایم که راهیان نور دانشگاه است و انشاءالله بازدید از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدا در قالب کاروانهای راهیان نور به فرهنگ تبدیل شود. برای این امر مردم باید مشارکت کنند و این کار بزرگ خارج از عهده دستگاهها است.

وی افزود: ما در اربعین هم خادمی میکنیم و سپاه در همه کمیتهها نقش دارد. همچنین 80 درصد اسکان زائران در داخل و خارج توسط سپاه صورت میگیرد اما مسئولیت این اعزامها با سپاه نیست حتی آن ظرفیتی که تا حدود 70 هزار نفر در کربلا و نجف برای زائران توسط سپاه ایجاد شده بود با وجود نهادهای مردمی انجام گرفت.

سردار سلیمانی عنوان کرد: ما بدنبال این هستیم که در کمیته اسکان زائران ستاد مرکزی یک سامانه اسکان تعریف شده آنلاین ایجاد شود تا بتوانیم فضای لازم برای پذیرایی از زائران را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها