ما آماده‌ایم-246/ دلنوشته های زائران سرزمین های نور؛

از نامه رسمی یک دانشجو به شهدا تا فاتحه خوانی شهیدان برای مردگان

زائران سرزمین های نور در دلنوشته های خود، ضمن مناجات با خداوند و راز و نیاز با شهدا، احساسات خود بابت کسب توفیق همجواری با شهیدان در بدو سال جدید را به روی کاغذ آوردند.
کد خبر: ۷۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ - 21March 2016

از نامه رسمی یک دانشجو به شهدا تا فاتحه خوانی شهیدان برای مردگان

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بسیاری از مردم کشورمان با حضور در این مناطق، آغاز سال جدید را در یادمان های دفاع مقدس و در جوار مزار شهیدان جشن گرفتند.

زائران سرزمین های نور در فضایی معطر به شمیم خوش شهیدان دل نوشته هایی را در کنار یادمان شهدای شلمچه در اختیارم گذاشتند؛ که آنها را در ادامه می خوانید.

***

بابانژاد؛ کارمند؛ اهل بابل:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و با درود و سلام به تمامی شهدای جنگ تحمیلی به خصوص شهدای شلمچه  و با درود و سلام به امام راحل(ره)

این جای مقدس که در اینجا نشسته ام و (با وجود) تمامی انبوه جمعیت احساس خوبی (دارم) و با نزدیک شدن سال 1395 و تمامی جوانان چه خانمها و چه آقایان تمامی سلامتی از خداوند خواستاریم.

ان شاءالله که در (پرتو) توجهات حضرت ولی عصر(عج) همه ساله در محفل معنوی حضور چشمگیری در تمام عمر داشته باشیم.

***

محمد رسولیان؛ دانشجوی علوم قرآنی شاهرود:

بسمه تعالی

سلام علیکم

با احترام

از: محمد رسولیان، عبد خداوند تبارک و تعالی

به: شهدای کربلای ایران

سلام؛ حالتون خوبه. سال نو مبارکتون باشه. امیدوارم سال خوبی داشته باشین.

از شما شهدای کربلای ایران خواستارم مرا دعا کنید. لذا خواهشمندم دستوارت لازم را مبذول فرمایید.

***

محمد سرتیپی:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

السلام علیک یا اولیاءالله

سلام بر شما ای مخلصین روزگار؛ ای کسانی که خالص شُدید و برگزیده ذات اقئس الله شدید.

ای شهدا حقیقتا شما زنده اید و ما مرده ایم؛ پس ای زنده های حقیقی برای ما مردگان فاتحه ای بخوانید.

ای شهدا؛ از غصه تنهایی ولی زمان (ولی فقیه؛ امام خامنه ای حفظه الله) دارم دق می کنم. بعضی ها دارند امام امت، خامنه ای عزیز را غصه دار می کنند؛ تا حدی که حرف از رفتن زد.

ای شهدا شما مستجاب الدعا هستید؛ به حق مادرتان حضرت زهرا  سلام الله علیها قسمتان می دهم که دعا کنید بنده هم فدای ولی فقیه زمان، امام خامنه ای شوم و دعا کنید که دشمنان امام خامنه ای چه داخلی و چه خارجی نابود شوند.

اللهم ارزقنا توفیق شهاده فی سبیلک

***

محمود علیخانی؛ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مینودشت استان گلستان:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

توفیق یار ما شد که در لحظه تحویل سال 1395 در جوار مرقد و زیارتگاه شهدای مظلوم شلمچه باشیم. این عنایت شهدا بود که ما را به ضیافت خود دعوت کردند.

ای شهدای عزیز و امام شهدا؛ به ساحت مقدس شما سوگند می خوریم عهدی که با شما بستیم (را) هرگز زیر پا نمی گذاریم و از شما می خواهیم شفاعت شما شامل حال ما باشد.

ای شهدا؛ امنیت و آسایش و اقتدار و صلابت ما مرهون قطرات خون پاک شماست. انتظار شما حفظ خون شهدا و تابعیت محض (از) ولایت و حفظ آرمان های امام و شهدا است؛ ان شاءالله از خداوند توفیق عمل به وصایای شما داشته باشیم؛ اما رهبر و مقتدایمان در شعار سال فرمودند امسال سال اقتصاد مقاومتی همراه با عمل می باشد.

آقا جان و مقتدای ما؛ ما به عنوان بسیجیان پا در رکاب حتما در برنامه های بسیج (در) سال 95 فرمایشات شما را جامه عمل می پوشانیم.

خدایا؛ عاقبت ما را ختم به شهادت فرما. خدایا؛ عاقبت ما را ختم به خیر فرما. خدایا؛ اسلام (را) بر کفر جهانی پیروز بفرما. خدایا؛ امام خامنه ای عزیز را تا ظهور حضرت آقا (امام زمان عجل الله) مستدام بدار.

***

حسین توکلی؛ جانباز 70 درصد:

ما و مجنون همسفر بودیم در صحرای عشق؛ او به منزلها رسید و ما هنوز آواره ایم

لحظه تحویل سال 1395 در مزار شهدای گمنام و قتلگاه و محل عروج شهدا در محل شلمچه از خدا می خواهم تا از ما این مقام جانبازی را قبول نماید و همچنین (از خدا می خواهم) نسأل الله منازل الشهدا؛ از خدا می خواهم تا در صف شهدا در آئیم.

به امید پیروزی رزمندگان اسلام در عراق و سوریه.

***

یک خادم راهیان نور:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهدا ما را هم نگاهی کنید. نگذارید در این منجلاب دنیا غرق شویم؛ باشد که ما هم به برکت خون شما و دعای مولا و سرورمان حضرت مهدیِ فاطمه(عج) آدم بشویم.

برای رهبرمان دعا کنید؛ این روزها این سلاله حضرت زهرا(س)  خیلی غریب است. این روزها حرف از رفتن می زند؛ آن قدر خود را تنها دیده است که صدای "هل من ناصر"ش را کسی لبیک نگفته است.

ان شاالله امسال سال ظهور آقامان باشد.

***

خانم گردانی:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

نمی دانم جمله ام را چگونه آغاز کنم؛ ولی به اندازه ای میدونم که تمام جونم، وطنم و همه زندگی ام را مدیون شهدا هست؛ شهدایی که روزی زن و بچه هایشان، عشقشان را گذاشتن و رفتن. همین شهدا بودن که ناموسشان به بردگی بُرده شود. جونشان را با عشق نثار این سرزمین حسینی کردن.

امیدوارم به حق خون پاک این شهدا بتوانیم فرد مفیدی برای جامعه مان باشیم؛ که هیچ وقت شرمنده شهیدانمان نباشیم.

ای شهدا؛ شما را به حق مادرتان حضرت فاطمه زهرا(س) قسم می دهیم شفاعتمان کنید.

امیدوارم که یکی از یاران امام زمان(عج) باشیم؛ ان شاالله.

نظر شما
پربیننده ها