سخنگوی ارتش یمن:

رژیم آل‌سعود منبع شرارت است؛ یمن گورستان متجاوزان خواهد شد

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح و امنیتی یمن با اشاره به ادامه مقاومت و ایستادگی مردم و نیروهای مسلح در برابر متجاوزان سعودی و مزدورانشان تأکید کرد یمن گورستان متجاوزان خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ - 21March 2016

رژیم آل‌سعود منبع شرارت است؛ یمن گورستان متجاوزان خواهد شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرتیپ ستاد «شرف لقمان» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح و امنیتی یمن از ایستادگی و استقامت نیروهای مسلح و امنیتی و کمیتههای مردمی و مقابله آنها با ائتلاف متجاوزان و مزدورانشان در جبهههای مختلف و دستاوردها و پیروزیهای آنها در طول یک سال تجاوز ظالمانه و وحشیانه سعودیها تمجید کرد و گفت یمنیها با شجاعت و نبرد قهرمانانه نشان دادند که یمن با مؤسسات دفاعی، امنیتی و کمیتههای مردمی و قبایل آن هرگز شکست نخواهد خورد و اراده آنها عنوان ثبات، ایستادگی و قهرمانی و کوهها و دشتها و وادیها و صحراهای یمن، جهنم تمام متجاوزان و گورستان هر کسی خواهد بود که بخواهد به آن نزدیک شود.

لقمان که با خبرگزاری رسمی یمن گفتوگو میکرد، افزود نیروهای مسلح با تمام تشکیلات آن تلاشهای گستردهای برای تقویت زیرساختهای نظامی خود با  توانمندی دفاعی انجام دادند و در حالی که با متجاوزان میجنگند، برای تقویت توانمندی و امکانات خود در مقابله با متجاوزان و همچنین تروریسم در آن واحد تلاش میکنند، یک سال کامل از تجاوز ظالمانه به یمن، تلاش جدی و حرکت بهسمت  توسعه فناوری صنایع نظامی و افزایش توانمندی دفاعی را میطلبد.

وی خاطرنشان کرد سازمان دفاعی با پشتیبانی کمیتههای مردمی و قشرهای مختلف مردم برای تقویت ابعاد آمادگی رزمی و فنی یگان پشتیبانی موشکی تلاش کرده است تا در سطحی از آمادگی باشد که بتواند از حاکمیت ملی دفاع کرده و با متجاوزان و تروریستها بجنگد.

وی افزود ادامه تجاوزات دشمن به زیرساختها و محلههای مسکونی و تأسیسات اقتصادی تنها به افزایش عزم و اراده ملت و نیروهای مسلح و کمیتههای مردمی برای ادامه مقابله قاطعانه و باصلابت با متجاوزان منجر خواهد شد.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد جنایت تروریستی متجاوزان سعودی در حمله به بازار الخمیس در استان حجه، تروریسم دولتی بهمعنای کامل و یک اقدام تجاوزکارانه بینهایت وحشیانه و هولناکی است که در سایه سکوت شرمآور، مشکوک و خفتبار جامعه جهانی رخ داد.

لقمان گفت اینکه متجاوزان خواستار تحقیق درباره تجاوز و جنایات خود علیه ملت یمن شود، مضحک است که باید به آن گریه کرد، این یک شیوه متجاوزانه است که دشمن قوانین بین المللی و انسانیت را کوچک شمرده و ارزشی برای آن قائل نیست و تلاشی برای فرار از مسئولیت انسانی و جنایی است.

وی افزود متجاوز مطابق عادت خود به جنایات خود  علیه ملت یمن ادامه میدهد و در عین حال خواستار تحقیق میشود که نشان دهنده تلاش آشکار آن برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت جنایات وحشیانه خود و بیاعتنایی آشکار به خون و جان قربانیان در سایه سکوت غیرقابل قبول بین  المللی، منطقهای، عربی و اسلامی است.

به گزارش تسنیم، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد جنایت تروریستی وحشیانه متجاوزان سعودی علیه شهروندان بیدفاع یمن در استان حجه که 119 شهید و 47 مجروح به جا گذاشت، بر این مسئله تأکید میکند که رژیم سعودی و متحدانش، منبع شرارت و تجاوز و جنایات تروریستی است که شهروندان بیدفاع و محلههای مسکونی و بازارها را هدف قرار داده است.

سرتیپ لقمان تأکید کرد ملت یمن و نیروهای مسلح، امنیتی و کمیتههای مردمی، قدرت و اراده لازم را برای پاسخ دادن به تجاوزگری و مهار توسعهطلبی آن در اختیار دارند و با عزم و قدرت مبتنی بر ایمان بهیاری و پیروزی خداوند به نبرد با متجاوزان ادامه خواهند داد.

 

منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار