رحمانی فضلی به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست؛

وزیر کشور: اقدامات خادمان مردم در سفرهای نوروزی شایسته تقدیر است

وزیر کشور صبح امروز در بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری ملک آباد در 40 کیلومتری مشهد مقدس اقدامات خادمان مردم در سفرهای نوروزی را شایسته تقدیر عنوان کرد.
کد خبر: ۷۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ - 22March 2016

وزیر کشور: اقدامات خادمان مردم در سفرهای نوروزی شایسته تقدیر است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس؛ صبح امروز سه شنبه 3 فروردین وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور از ستاد استقبال زائران و پایگاه امداد و نجات بین شهری جادهای منطقه ملک آباد و پلیس راه امام نقی(ع) بازدید کردند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه سلامت اقدامات خوبی توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر صورت پذیرفته است، اظهار کرد: در گام نخست سفرهای نوروزی باید خود رانندگان با رانندگی مطمئن سلامت خود و خانوادههایشان را در طول سفر حفظ کنند تا خاطره تلخی در این ایام برایمان رقم نخورد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر، پلیس راه، اورژانس 115 و دیگر مجموعههای خدمترسان با استقرار اکیپهای ویژه در ایام نوروز در مسیرهای منتهی به مشهد خدمات مناسبی را به مسافران ارائه میدهند که از تلاشهای تکتک آنها تقدیر و تشکر میکنم.

رحمانیفضلی تصریح کرد: اقدامات انجام شده، زمینه رضایتمندی عمومی و ماندگاری بیشتر زائران در مشهد را فراهم میکند. این خطه از کشور به دلیل وجود بارگاه منور رضوی از جمله استانهایی است که همه ساله میزبان بیشترین تعداد زائر و مسافر در ایام نوروز است و خوشبختانه به لطف الهی، عنایات آقا امام رضا(ع) و تلاش خالصانه و صادقانه خادمان مردم در بخشها و حوزههای مختلف شاهد سطح خوبی از ارائه خدمات به این خیل عظیم هستیم.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، رحمانی فضلی در پایان این بازدید با امضای میثاقنامه، به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار