ما آماده‌ایم-297/ دبیر ستاد قرارگاه‌های عملیات رسانه‌ای بسیج:

آماده حمایت از تولیدات رسانه ای دانشجویان هستیم/ پوشش کامل راهیان نور در دستور کار ماست

احمدرضا خواجه نیازآبادی گفت: یکی از وظایف ابلاغی مرکز بسیج صداوسیما حمایت از گروه هایی است که به صورت خودجوش فعالیت می کنند و ضمن بسترسازی مناسب، آمادگی حمایت از آنها را داریم.
کد خبر: ۷۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ - 23March 2016

آماده حمایت از تولیدات رسانه ای دانشجویان هستیم/ پوشش کامل راهیان نور در دستور کار ماست

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی جنوب، احمدرضا خواجه نیازآبادی، دبیر ستاد قرارگاههای عملیات رسانهای بسیج صداوسیما در گفتگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی جنوب با اشاره به اهداف این قرارگاه گفت: مهم ترین هدف ما، انعکاس اتفاقاتی است که در محدوده ی راهیان نور رخ می دهد. ما هم بُعد زمان را در نظر می گیریم و هم بُعد مکان را. در حال حاضر از کرمانشاه تا استان های بوشهر و حتی بندرعباس را تحت پوشش گرفتهایم.

وی در ادامه افزود: هدف ما پوشش تمام اتفاقات راهیان نور با استفاده از زبان هنر است. علاوه بر کارهای زنده ای که از شبکه های مختلف صداوسیما پخش می شود، کارهای تولیدی هم داریم که موشن گرافی معرفی یادمان ها یکی از آنهاست. همچنین در حال تنظیم شناسنامه تصویری برای یادمان های عملیاتی هستیم.

نیازآبادی ضمن تشریح سازماندهی جدید در سازمان صداوسیما جهت پخش برنامه های راهیان نور، گفت: ما 9 مرکز در خط جغرافیای دفاع مقدس داریم که در حال پوشش فعالیت ها هستند. علاوه بر شبکه های سیما، رادیوی بهاران نیز به طور کامل برنامه را پوشش می دهد.

وی اظهار داشت: ما زودتر از سال های گذشته، فعالیت در حوزه راهیان نور را کلید زدیم و از اواسط اسفندماه در منطقه حاضر شدیم. یکی از دلایل شروع زودهنگام ما، راهیان نور دانشجویی بود.

این مقام مسئول در قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج سازمان صداوسیما با تاکید بر پوشش فعالیت های دانشجویان و دانش آموزان در مناطق عملیاتی گفت: استفاده از این اقشار جزو برنامه های ماست. یکی از وظایف ابلاغی مرکز بسیج صداوسیما حمایت از گروه هایی است که به صورت خودجوش فعالیت می کنند و ضمن بسترسازی مناسب، آمادگی حمایت از آنها را داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پوشش سایر فعالیت های جوانان مومن انقلابی خاطرنشان کرد: در زمینه اردوهای جهادی بخشی از کار را انجام دادیم. یکی ماموریتی در این زمینه داریم که در چند حوزه باید اطلاع رسانی شود.اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و پیشرفت های علمی از سرفصل های آن هستند که برای پوشش آنها با شبکه های مختلف نیز تفاهم نامه هایی منعقد شده است.

نظر شما
پربیننده ها