هشدار به خانواده ها؛

شیطان پشت پرده انیمیشن‌های والت دیزنی با کودکان‌مان چه می‌کند؟

چگونه علائم شیطانی و غیراخلاقی در پس چهره‌ جذاب شخصیت‌های کارتونی نهفته‌اند؟ چگونه یک انیمیشن می‌تواند کودک ما را مصرف‌کننده موادمخدر کند؟ چرا کودکان علی‌رغم ناآشنایی با نمادهای غیراخلاقی‌ و شیطانی و بدون آگاهی از حضور آنها در یک انیمیشن، تحت تاثیر قرار می‌گیرند؟
کد خبر: ۷۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ - 24March 2016

شیطان پشت پرده انیمیشن‌های والت دیزنی با کودکان‌مان چه می‌کند؟

به گزارش گروه فرهنگی دفاع پرس،خاطرات کودکی بسیاری از ما با شخصیتهای کارتونی  چون «میکیموس»، «شیر شاه»، «سفید برفی و هفت کوتوله»، «سیندرلا»، «زیبای خفته»، «علاءالدین» و ... همراه است که همه اینها محصول یک کمپانی هالیوودی به نام «والت دیزنی» است.

امروزه نیز شاید راهکار برخی والدین برای سرگرم کردن کودکانشان گذاشتن یک سیدی از دیگر کارتونهای والتدیزنی باشد، از «دیو دلبر» و «گیسو کمند» گرفته تا «شجاع» و «آلیس در سرزمین عجایب."

به نوعی والدین با اعتماد به سازندگان این انیمیشنها اوقات فراغت و جسم و روح کودکان خود را به شخصیتهای کارتونی میسپارند که دنیای رنگارنگ و پر از تخیلشان، حتی در برخی مواقع بزرگسالان را بیش از کودکان به خود جذب میکند، غافل از اینکه گاه در پس این دنیای رنگارنگ و زیبا چه فتنهها و دسیسههایی که پنهان نیست!

والت دیزنی و اعتقادات فراماسونری و شیطانپرستانه

"والت دیزنی" یک فراماسونر با درجه 33 بود.33 بالاترین درجه فراماسونری است که در سراسر دنیا تنها تعداد بسیاری کمی فراماسونر با این درجه وجود دارد.

اعتقادات فراماسونری و شیطانپرستانه «والت دیزنی» به حدی بود که در بسیاری از محصولات این کمپانی نیز نمود داشت، که در این گزارش به آن پرداخته خواهد شد.

 یکی از مواردی که همواره در رابطه با کمپانی «والت دیزنی» مطرح شده است، وجود علائم شیطانی، ایلومیناتی، انحرافات جنسی و اخلاقی در آثار و حتی محصولات جانبی این کمپانی است که بسیاری از آنها قابل اثبات است و برخی نیز آنقدر واضح و مبرهن است که نیاز به اثبات ندارد ولی یکی از مواردی که همواره مطرح بوده ولی در این گزارش سعی شده تا با احتیاط درباره آن صحبت شود، مسئله وجود سه 6 در لوگوی کمپانی است، برخی بر این عقیدهاند که در این لوگو علامت سه 6 (نشانه شیطان) به طرز زیرکانهای گنجانده شده و «والت دیزنی» تلاش کرده تا عقاید شیطانپرستانهاش حتی در لوگوی این کمپانی نیز نمود داشته باشد.

"فریتز اسپرینگمیر" در بخشی از کتاب خود تحت عنوان «شجرهنامه ایلومیناتی»، محصولات کمپانی «والت دیزنی» را ترویج دهنده افکار ایلومنیاتی میداند و معتقد است که حتی این مسئله در لوگوی این کمپانی که «میکیموس» را در حال سحر و جادو نشان میدهد نمود یافته است.

در کتابهای «بعد سیاه والت دیزنی» و «والت دیزنی شاهزاده تاریکی» نیز این موارد عنوان شده و مورد تآیید قرار گرفتهاند.

تبدیل کودکان به مصرفکنندگان بالقوه مواد مخدر

در بسیاری از انیمیشنهای والت دیزنی شاهد استفاده شخصیتهای کارتونی از دخانیات هستیم، اگرچه در پی اعتراضات شدید بسیاری از گروههای حامی بنیان خانواده و همچنین بسیاری از خانوادههای آمریکایی طی سالهای گذشته به این مسئله، رؤسای این کمپانی مدعی بودند که استفاده شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان از دخانیات اثری عکس بر کودکان گذاشته و آنها از دخانیات متنفر میشوند ولی به عقیده روانشناسان این مسئله شاید در کودکی برای مدت کوتاهی چنین اثری داشته باشد ولی کاملا موقت داشته و آنها در بزرگسالی به مصرفکنندگان بالقوه این مواد تبدیل میشوند.
 آنچنانکه در کارتون «پینوکیو»، زمانیکه به سرزمین آرزوها میرود، او را در حال جویدن تنباکو و یا کشیدن سیگار برگ نشان میدهد تا جاییکه از هوش رفته و رنگش به سبزی میزند.

در کارتون «آلیس در سرزمین عجایب»، شخصیت شبیه به هزارپا دائما در حال کشیدن مادهای مرموز است.

در بسیاری از منابع خارجی از جمله کتاب «شجرهنامه ایلومیناتی» نوشته «فریتز اسپرینگمیر» نیز به انیمیشن «سفید برفی و هفت کوتوله» به عنوان نمونهای انکارناپذیر از این دست اشاره شده است.

به عقیده «اسپرینگمیر» و این منابع، نام «سفید برفی» برگرفته از اسامی دیگر کوکائین یعنی «برف»، «بانوی سفید»، «چارلی»، «کوک»، «پودر» و حتی «سفید برفی» است و هفت کوتوله نیز نماد هفت حالتی است که برای شخص مصرفکننده به وجود میآید.

در واقع خوشحال، عطسهای، خوابآلود، بداخلاق، گیج،خجالتی و در نهایت «داک» است، «داک» نیز اشاره به مرحله آخری دارد که فرد مجبور است در برخی مواقع به دکتر مراجعه کند.

در «جادوگر شهر اوز» نیز در صحنههای گل خشخاش دیده میشود و در صحنهای میبینیم که دورتی و دوستانش پس از استنشاق گرده این گلها به خوابی عمیق فرو میروند.    

به نظر میرسد دستی در پشت پرده در حال تربیت نسلی است که در آینده مصرفکنندگان بالقوه مواد مخدر.

چگونگی تأثیر علائم شیطانی بر ضمیر ناخودآگاه کودکان

شاید برای بسیاری از والدین این سؤال مطرح شود که وجود این علائم در محصولات والت دیزنی بدون آنکه کودکانشان متوجه وجود این علائم شوند و یا شناختی نسبت به آنها داشته باشند چه ضرری میتواند داشته باشد.

در علم روانشناسی مبحثی تحت عنوان «محرکهای فرتآستانهای» وجود دارد که میتواند پاسخگوی این سؤال باشد.

محرکهای فراآستانهای به هرگونه محرک حسی که پایینتر از آستانهٔ مطلق فردی برای ادراک آگاهانه باشد اطلاق میگردد. مفهوم ادراک زیرآستانهای ازاینرو شایان توجه است که بر اساس آن اندیشه، احساسات و رفتار مردم متأثر از محرکی است که علیرغم عدم آگاهی از آن، ادراک میگردد.

این محرکها میتوانند به صورت دیداری و شنیداری باشند که در تبلیغات نیز به شدت از این مسئله بهرهبرداری میشود.

سازمان ملل نیز چند دهه پیش پس از انجام تحقیقاتی در این زمینه اعلام کرد که «مفاهیم فرهنگی ناشی از تلقینات فکری زیرآستانهای تهدیداتی عمده برای حقوق بشر در سراسر جهان محسوب میشوند.

از مخالفت با لایحه پورن اینترنتی در راستای حفاطت از کودکان تا حذف نام خدا و مفاهیم دینی از محصولات این کمپانی

 اکتبر 1998 قانون حفاظت آنلاین از کودکان وارد قوانین آمریکا شد. براساس این قانون، هرکسی که عامدانه و با علم به ویژگی های مطالب، در داخل و یا خارج آمریکا از طریق اینترنت، هر ارتباطی با اهداف تجاری برقرار کند و این ارتباط به نحوی باشد که در دسترس کودکان قرار گیرد و این مطالب برای کودکان مضر باشد، باید به مبلغی کمتر از پنجاه هزار دلار آمریکا جریمه و یا به کمتر از شش ماه زندان و یا هر دو محکوم شود.بخش های بعدی این قانون مجازات هایی تا 150 هزار دلار برای هر روز تخطی از قانون تعیین کرده اند.

در این میان تصویب این قانون از سوی برخی گروههای مدعی آزادی بیان و همچنین کمپانی «والت دیزنی» با مخالفت جدی روبرو شد.

اخلاق ستیزیهای این کمپانی به همین جا ختم نشد و این کمپانی استفاده از کلمه خدا و مفاهیم دینی را در محصولاتش به طور کلی ممنوع کرد.

اگرچه هیچگاه به طور رسمی به این مطلب اعتراف نشد ولی چندی پیش «رابرت لوپز» و «کریستین اندرسون_لوپز»، دو آهنگساز انیمیشن برنده اسکار «یخ زده» طی مصاحبهای با رادیو «نشنال پابلیک» فاش کردند که ذکر نام خداوند و به کلی استفاده از مضامین دینی و مذهبی در محصولات والت دیزنی ممنوع است.

  فیلم هری پاتر

یک نگاه به کارتونهای «ساتردی مورنینگ» بیاندازید، من خود به فرزندانم اجازه نمیدهم این کارتونها را ببینند.

در میان فیلمها نیز فیلمهایی با مضامین ایلومیناتی بسیار است، از جمله آنها میتوان به فیلمهای «ماتریکس»،«کلوب مبارزه»، «مارپیچ» و ... اشاره کرد.

اخراج زنی مسلمان به خاطر اصرار بر حجاب

زنی مسلمان به نام «ایمانه بودلال»، سال 2010 تنها به خاطر اصرار بر داشتن حجاب اسلامی از پارک موضوعی «والت دیزنی» در کالیفرنیا اخراج میشود.

او دو سال پیش در دادگاهی در کالیفرنیا علیه این کمپانی شکایت میکند.

"بودلال" در این دادگاه میگوید: زمانیکه بر حجابم اصرار ورزیدم به من گفته شد که تو و هم نژادیهایت تروریست هستید و آموزش ساخت بمب میبینید.

وی میافزاید: مدعیاند که «دیزنی لند» شادترین مکان دنیاست، در حالیکه در همین مکان به آسانی به حقوق انسانی من تجاوز شده است.

ساخت فیلم "آخرین وسوسه مسیح"

کمپانی «والت دیزنی» برای ساخت فیلم «وسوسه مسیح» با «مارتین اسکورسیزی»، قراردادی چهارساله میبند، این فیلم سرانجام ساخته میشود ولی اکران آن اعتراض طرفداران دین مسیحیت را به شدت بر میانگیزد.آنان این فیلم را توهینی به حضرت مسیح عنوان میکنند.     

نظر شما
پربیننده ها