رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر :

۱۳هزار مسافر نوروزی رایگان ویزیت شدند / توزیع سبد عیدانه به ۱۱۲هزار نفر در مناطق محروم

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌ احمر گفت: حدود ۱۳هزار مسافر نوروزی در ۴۰۰پایگاه خدمات توسط پزشکان داوطلب، ویزیت رایگان شده و از خدمات سلامت بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۷۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ - 24March 2016

۱۳هزار مسافر نوروزی رایگان ویزیت شدند / توزیع سبد عیدانه به ۱۱۲هزار نفر در مناطق محروم

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، فرحناز رافع به طرح نیابت اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح داوطلبان هلالاحمر به سالمندان خدمترسانی کرده و از آنها دلجویی میکنند. حدود 4 هزار و 760 سالمند از ابتدای ایام نوروز تاکنون از خدمات طرح نیابت هزار و 475 داوطلب هلالاحمر بهرهمند شدهاند.

وی بابیان اینکه طرح داوطلبیار امداد و نجات نیز ویژه ایام نوروز در حال اجرا است، افزود: بر اساس اجرای این طرح حدود 13 هزار مسافر نوروزی توسط 613 پزشک و 826 پیراپزشک داوطلب ویزیت رایگان شده و در 400 پایگاه خدمات نوروزی، از ارائه خدمات سلامت، بهرهمند شدهاند.

رئیس سازمان داوطلبان هلالاحمر از توزیع بیش از 50 هزار سبد عیدانه در قالب برنامه ملی فرشتگان رحمت، 112 هزار نفر از مردم کمبرخوردار در مناطق محروم در ایام نوروز از سبدهای عیدانه بهرهمند شدهاند.

رافع در پایان خاطرنشان کرد: سازمان داوطلبان هلالاحمر جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی، برنامههای زیادی داشته و در سال آینده نیز پیشگیری، آموزش و توانمندسازی از اولویتهای اصلی سازمان داوطلبان در سال 95، محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها