به گزارش دفاعپرس از خراسان رضوی، در بازدید «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی از سامانه سامد از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به مشکلات و درخواستهای مردمی قرار گرفت و نحوه فعالیت کارشناسان و مدیران در این سامانه را ارزیابی کرد.
این بازدید با هدف بررسی میدانی کیفیت پاسخگویی، پیگیری درخواستهای ثبتشده و اطمینان از تحقق تعامل مؤثر بین مردم و مسئولان انجام شد.
گفتنی است، در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از سامانه سامد، مدیران عامل شرکتهای آب منطقهای، آب و فاضلاب مشهد و استان، و شرکتهای توزیع برق مشهد و استان، بهصورت برخط پاسخگوی تماسهای مردمی بودند.
«مصطفی نجفیزاده» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، در حاشیه این بازدید ابرازداشت: سامانه سامد پلی ارتباطی میان مردم و مسئولان است و تلاش میکنیم با نظارت مستمر، پاسخگویی دقیق و مؤثر را تضمین کنیم.
وی تأکید کرد: بازدید استاندار خراسان رضوی، نشانهای از حساسیت وی نسبت به حقوق مردم و توجه به کیفیت عملکرد سامد است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از این سامانه بهمنظور ارزیابی نحوه عملکرد سامانه و اطمینان از تحقق پاسخگویی مؤثر و به موقع به مردم انجام شده است.
نجفیزاده تصریح کرد: روزهای یکشنبه، مدیران کل استان بصورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند و روزهای چهارشنبه نیز فرمانداران با تماس تلفنی، پاسخگوی شهروندان هستند.
انتهای پیام/