در قالب گروه جهادی ربیون/

50 بسیجی ناحیه امام حسین(ع) قم به مناطق محروم دزفول اعزام شدند

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از اعزام 50 نفر از بسیجیان ناحیه در قالب گروه جهادی ربیون و محرومیت زدایی از روستای ابیددره دزفول خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ - 26March 2016

50 بسیجی ناحیه امام حسین(ع) قم به مناطق محروم دزفول اعزام شدند

به گزارش دفاع پرس از قم، حکمت الله میرزایی گفت: به همت گروه جهادی ربیون تعداد 50 نفر از بسیجیان پایگاه امیرالمومنین(ع) حوزه شهید ابراهیمی در قالب اردوی جهادی هفت روزه به شهر دزفول اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این گروه هم اکنون در روستای ابیددره شهر دزفول مشغول خدمت رسانی و محرومیت زدایی هستند، ابراز داشت: گروه جهادی ربیون توانست با اطلاع رسانی مناسب، نسبت به تمهید مقدمات جذب نیروی داوطلب از بین مردم و بسیجیان و اعزام آنان به منطقه محروم مورد نظر در نوروز 95 اقدام نماید.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با تشریح برنامه های این گروه جهادی گفت: کمک به ساخت و تکمیل مسجد روستای ابیددره، اجرای کف پوش، سفیدکاری و نصب در و پنجره مسجد، برگزاری کلاس های آموزشی فرهنگی، احکام و... برای اهالی روستا، احیای فرهنگ کار و تولید، پیگیری و تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری بخصوص موضوعات اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف از برنامه های گروه جهادی ربیون است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار